Posetite manifestaciju Dani Istre u restoranu MOMI Crazy Fish do 21. aprila
Na otvaranju manifestacije Dani Istre, 11. aprila u MOMY Crazy Fish restoranu, zvanice su imale priliku da uživaju u degustaciji proizvoda dostupni...
pročitaj jošLove Istria je brend pod kojim se promovišu četiri istarske destinacije Portorož-Piran, Izola, Kopar i Ankaran. Prvog dana februara održana je konferencija za novinare na kojoj je promovisan ovaj brend.
Prisutne medije, učesnike Workshopa i druge goste je najpre ispred brenda Love Istria pozdravila Polona Žigo, PR menadžer Turističke zajednice Portorož i naglasila da i pored toga što Slovenija obuhvata samo 46,6 kilometara Jadranske obale, ova raznolika obala i brdovito i zeleno priobalje predstavljaju regiju gde posetioci mogu imati uzbudljivija iskustva nego bilo gde drugde. Njena primorska mesta povezana sa lokacijama u istarskom zaleđu naročito tokom leta, nude nezaboravne znamenitosti i istinski lepotu Mediterana.
„Imamo gradove uz more i imamo takođe predivni zeleni krajolik. Naši produkti su sunce, more i so, ali i gastronomija i nadam se da nas mnogi vole baš zbog toga“, izjavila je je Polona Žigo.
Novinarima se zatim obratio Marko Jelić, menadžer prodaje u hotelima Kempinski Portorož i Adriatic Savurdia i rekao da o Slovenačkoj Istri može da se ispriča bezbroj priča, ali da će on pokušati da ukratko predstavi njene prirodne i kulturne znamenitosti, gastronomsko blago i druga izuzetna obeležja ovih lokaliteta. Marko je na kraju pozvao prisutne da posete ove istarske gradove i informišu se o njihovoj dugoj istoriji, ali i da dožive njihovu sadašnjost i raznovrsnost, naglasivši da i zaleđe tih gradova sa izvrsnim lokalnim vinima, ali i maslinama i čuvenim istarskim tartufima, može da se pohvali zaista jedinstvenom ponudom.
Belgrade Waterfront obeležio je završetak radova na hotelu The St. Regis Belgrade svečanom ceremonijom u Kuli Beograd u prisustvu predsednika Srbij...
pročitaj još