
Hotelijerstvo sutra? Hotel kao inovativno središte za posao, odmor i život
Hotelska industrija guta sve one koji ne stvaraju trendove, tvrdi u svom autorskom tekstu Ratko Iveković. Zaboravite sve što mislite da znate o ho...
pročitaj jošU neposrednoj blizini Bukurešta, svega deset minuta vožnje od centra grada, nalazi se jedan od najupečatljivijih primera evropskog savremenog spa biznisa, Terme Bukurešt.
Ovo nije samo termalni centar, već projekat koji redefiniše pojam urbanog odmora i benchmark za buduće investicije u wellness industriju.
Sa površinom od 30.000 m², više od 800.000 biljaka, bazenima sa vodom koja izbija iz 3.100 metara ispod zemljine površine i konstantnom temperaturom iznad 30°C, Therme Bucuresti nude iskustvo koje zadovoljava odlike luksuza, održivosti i efikasnosti. Ali ono što zaista izdvaja ovaj spa centar je njegova strategija poslovne diferencijacije.
Investicija austrijske A-Heat grupe, uz razvojnu podršku nemačkog Wund Holdinga (poznatog po četiri termalna centra u Evropi), nije bila slučajna. Terme Bukurešt su precizno pozicionirane na raskrsnici između sve većeg interesovanja za wellness turizam i lokalne potrebe tržišta koje se ubrzano razvija.
View this post on Instagram
Zašto Rumunija? Jer tržište traži rešenja. Klimatske promene, ubrzan gradski tempo i porast interesa za holističko zdravlje stvorili su uslove da se upravo ovde postavi nova i atraktivna tačka – ne samo za turiste, već i za partnere, event industriju i B2B korisnike.
Therme su podeljene na tri segmenta: The Palm (relaks zona), Elysium (termalne saune i masaže), i Galaxy (porodična zabava). Svaki sektor ima jasnu namenu, diferenciranu klijentelu i direktnu monetizaciju kroz razne modele, dnevne ulaznice, korporativne događaje, VIP pakete, licencirane sadržaje i partnerstva sa FMCG i lifestyle brendovima.
Za kompanije koje razmišljaju o inovativnim lokacijama za team building, korporativne evente ili brendirane aktivacije, Terme Bukurešt nudi ono što hoteli i konvencionalne sale ne mogu – iskustvo koje se pamti.
Najveća zatvorena botanička bašta u regionu, energetski efikasni sistemi grejanja, održavanje temperature i vlažnosti vazduha tokom cele godine dovoljna su potvrda da Therme Bucuresti nisu samo destinacija za uživanje, već i tzv. case study za zelene investicije.
Za investitore i developere u oblasti turizma, nekretnina i wellnessa, Therme Bucuresti šalju jasnu poruku: iskustveni centri su sledeći korak. Ne samo kao mesta za odmor, već kao hibridni prostori koji kombinuju zdravlje, rekreaciju, kulturu i biznis.
Terme Bukurešt nije samo uspešan projekat, već pravac u industriji. B2B akteri koji razumeju ovu dinamiku već razmatraju sledeće poteze. Pitanje je, da li ste među njima?
Hotelska industrija guta sve one koji ne stvaraju trendove, tvrdi u svom autorskom tekstu Ratko Iveković. Zaboravite sve što mislite da znate o ho...
pročitaj jošThe Newt in Somerset nije samo još jedan luksuzni hotel u ruralnoj Engleskoj – on je pokazna vežba kako tradicija, priroda i savremeni hospitality ...
pročitaj jošInspirisana dubrovačkim pejzažem, Villa Dubrovnik je u novom ruhu spojila istorijsko nasleđe, arhitekturu i kulturu sa savremenom umetnošću i medit...
pročitaj još