Terme Bukurest
01.06.2025 Hoteli

Case study: Terme Bukurešt, model koji spaja wellness i luksuz

U neposrednoj blizini Bukurešta, svega deset minuta vožnje od centra grada, nalazi se jedan od najupečatljivijih primera evropskog savremenog spa biznisa, Terme Bukurešt.

Terme Bukurest

IG/@therme_bucuresti

Ovo nije samo termalni centar, već projekat koji redefiniše pojam urbanog odmora i benchmark za buduće investicije u wellness industriju.

Terme Bukurešt mesto za urbani odmor i luksuz

Sa površinom od 30.000 m², više od 800.000 biljaka, bazenima sa vodom koja izbija iz 3.100 metara ispod zemljine površine i konstantnom temperaturom iznad 30°C, Therme Bucuresti nude iskustvo koje zadovoljava odlike luksuza, održivosti i efikasnosti. Ali ono što zaista izdvaja ovaj spa centar je njegova strategija poslovne diferencijacije.

Terme Bukurešt kao austrijska ekspertiza, nemačka preciznost i rumunski potencijal

Investicija austrijske A-Heat grupe, uz razvojnu podršku nemačkog Wund Holdinga (poznatog po četiri termalna centra u Evropi), nije bila slučajna. Terme Bukurešt su precizno pozicionirane na raskrsnici između sve većeg interesovanja za wellness turizam i lokalne potrebe tržišta koje se ubrzano razvija.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Therme Bucuresti (@therme_bucuresti)

Zašto Rumunija? Jer tržište traži rešenja. Klimatske promene, ubrzan gradski tempo i porast interesa za holističko zdravlje stvorili su uslove da se upravo ovde postavi nova i atraktivna tačka – ne samo za turiste, već i za partnere, event industriju i B2B korisnike.

Terme Bukurešt – platforma za iskustveni biznis

Therme su podeljene na tri segmenta: The Palm (relaks zona), Elysium (termalne saune i masaže), i Galaxy (porodična zabava). Svaki sektor ima jasnu namenu, diferenciranu klijentelu i direktnu monetizaciju kroz razne modele, dnevne ulaznice, korporativne događaje, VIP pakete, licencirane sadržaje i partnerstva sa FMCG i lifestyle brendovima.

Terme Bukures mesto za wellness i luksuz

FB/@Therme Bucuresti

Za kompanije koje razmišljaju o inovativnim lokacijama za team building, korporativne evente ili brendirane aktivacije, Terme Bukurešt nudi ono što hoteli i konvencionalne sale ne mogu – iskustvo koje se pamti.

Ekološki luksuz i tržišna održivost

Najveća zatvorena botanička bašta u regionu, energetski efikasni sistemi grejanja, održavanje temperature i vlažnosti vazduha tokom cele godine dovoljna su potvrda da Therme Bucuresti nisu samo destinacija za uživanje, već i tzv. case study za zelene investicije.

Therme Bucuresti

IG/@therme_bucuresti

Za investitore i developere u oblasti turizma, nekretnina i wellnessa, Therme Bucuresti šalju jasnu poruku: iskustveni centri su sledeći korak. Ne samo kao mesta za odmor, već kao hibridni prostori koji kombinuju zdravlje, rekreaciju, kulturu i biznis.

Terme Bukurešt nije samo uspešan projekat, već pravac u industriji. B2B akteri koji razumeju ovu dinamiku već razmatraju sledeće poteze. Pitanje je, da li ste među njima?

AUTOR: Nataša Stevanović

FOTO: Therme Bucuresti

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije