Utopia Design, luksuzni turizam
21.06.2025 Hoteli

Nova destinacija za kapital: Luksuzni turizam i klijenti sa specifičnim afinitetima

Porodična investicija Nikolaja Storonskog, suosnivača Revoluta, usmerena je u sektor luksuznog turizma – lansiranjem projekta Utopia Design, mreže visoko ekskluzivnih vila na globalnim destinacijama. Utopia gradi nekretnine u Španiji, Brazilu i Dominikanskoj Republici, ciljajući klijentelu sa specifičnim afinitetima npr. prema kajtingu (kajtsurfingu) i vrhunskom dizajnu.

Utopia Design – tiha ulaganja u luksuzni turizam

Osnovana u tišini, bez javne promocije, 2023. godine, Utopia kombinuje arhitektonsku avangardu i imerzivna prirodna okruženja. Operativno posluje preko strukture na Britanskim Devičanskim Ostrvima (Kiteway), a angažuje kadrove iz oblasti arhitekture, CGI dizajna i luksuznog ugostiteljstva. Web prisustvo je u izgradnji, ali brojni oglasi za posao potvrđuju obim ambicija.

Utopia Design, luksuzni turizam

Foto Freepik/freepik

Utopia se opisuje kao „avangardni arhitektonski biro” i investitor u nekretnine, čija je misija stvaranje „jedinstvenih iskustava na jedinstvenim lokacijama”, kako se navodi na njenom LinkedIn profilu i u oglasima za zapošljavanje. U jednom oglasu piše:

– Utopia dizajnira i gradi vile koje spajaju inovativnu arhitekturu sa impresivnim prirodnim okruženjem, nudeći neprevaziđen luksuz i ekskluzivnost onima koji traže nezaboravna životna iskustva.

Po najsvežijim procenama, Revolut je na 45 milijardi dolara uz transakcije sa postojećim akcijama u avgustu 2024. godine, a u aprilu je objavljeno da je u prethodnoj godini ostvario neto dobit od milijardu dolara uz prihode od četiri milijarde dolara. Storonski je, prema navodima, tada prodao akcije u vrednosti većoj od 400 miliona dolara. Forbes je njegovu neto vrednost procenio na 7,9 milijardi dolara.

Projekat Utopia signalizira interes tehnoloških milijardera za diverzifikaciju u segment lifestyle investicija. Za partnere iz sektora nekretnina, turizma i hospitality tehnolologija, ovo je prilika za ulazak u novi, zatvoreni ekosistem ultra-luksuznih destinacija.

AUTOR: Nataša Stevanović

IZVOR: Forbes

FOTO: Freepik/freepik

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije