Hygiene Systems: Ne propustite akciju do neverovatnih 50% popusta
Hygiene Systems d.o.o. obaveštava kupce da posete njihovu online prodavnicu ili maloprodajni objekat i opreme se najkvalitnijim proizvodima za prof...
pročitaj jošAleksandar Manojlović, brend menadžer kompanije „Hygiene Systems”, u intervjuu za „CafeBar & Restoran” govori o nedoumicama koje vlasnici ugostiteljskih objekata imaju prilikom pokretanja svog poslovanja.
Prilikom otvaranja ugostiteljskog objekta, koje stvari/sredstva su od velikog značaja vlasnicima ugostiteljskih objekata? Koje su nedoumice koje imaju vlasnici?
– Prilikom otvaranja ugostiteljskog objekta, najveći značaj ima kvalitet proizvoda i usluge. Takođe, neizbežan je ambijent u objektu i mišljenja sam da se na ekskluzivnost objekta kod nas najviše daje na značaju, mentalitet nam je takav i jednostavno „žudi” za prestižom, iako je životni standard nizak. Naravno, da bi se sve to zadovoljilo, neizbežno je kvalitetno održavanje, čišćenje i visok stepen higijene. Ulaganjem u skupocene materijale i opremu zanemaruje se momenat njihovog održavanja, pa brzo dolazi do propadanja enterijera, imidža i celokupnog utiska i slike koju objekat odaje. Nakon velikih ulaganja u posao i sa početkom rada, higijena nekako dođe poslednja na red i u tom segmentu se dosta štedi. Vlasnici kupuju najjeftinija sredstva i alate, što im na kraju ispadne i najskuplje. Takvom opremom i sredstvima ne mogu da zadovolje visok nivo higijene, a što je najbitnije za zdravlje ljudi pa i za samo poslovanje. Naravno, ima onih koji ne odstupaju od maksimuma i korišćenje kvalitetnih higijenskih sredstava i opreme im je na vrhu lestvice, ali su ti u manjini. Mislim da je tu najviše do samih ljudi koji vode posao, jer tako se odnose prema svemu u životu, pa zato imaju uspeha i u poslu.
Predlog profesionalne opreme koji preporučujete svakom ugostiteljskom objektu?
– Program profesionalnih uređaja „Nilfisk” ima veliku paletu proizvoda za čišćenje objekata ovog tipa. Čišćenje ugostiteljskih objekata mora biti kvalitetno, a u isto vreme i brzo, kako bi se zaposleni maksimalno fokusirali na uslugu. Profesionalni usisivači za suvo, mokro-suvo usisavanje i mašine za pranje i sušenje podova osnovna su sredstva koje ugostiteljski objekti moraju imati. Uređaji su malih dimenzija (kablovski ili baterijski), lako upravljivi i jednostavni za korišćenje, te operateru omogućuju lako čišćenje i skučenih prostora i nepristupačnih površina. „Nilfisk” je lider na tržištu, sa ogromnom tradicijom još od 1906. godine, kada je osnovan.
Ugostiteljstvo, jedan od najpogođenijih oblasti usled epidemije, iz vašeg ugla, s obzirom na to da ste u direktnom kontaktu sa ugostiteljima. Kako i kada vidite da će se stvari vratiti „u normalu”?
Epidemija koja nas je sve snašla uticala je na kontakte između ljudi i direktno ugrozila ugostiteljstvo. Donela je nova pravila, procedure i restrikcije, pa se ova branša sad bori za opstanak. Sve će se vratiti u normalu onog trenutka kad ljudi budu bili slobodni, sigurni i bez straha se kretali i ostvarivali kontakt s drugim ljudima. Mislim da u ovom trenutku niko ne zna kada će to biti, ali zasigurno traži vreme i postepeno vraćanje normalnom životu.
ALEKSANDAR MANOJLOVIĆ
brend menadžer
Priprema kafe je umetnost, ali i vrhunska veština, a Julius Meinl trening centar idealno mesto da je savladate! Svaki iskusan ugostitelj zna da ...
pročitaj jošNa koji način da se ugostiteljski sektor HoReCa u Srbiji izbori sa izazovima dinamičnog tržišta, kako da privuče adekvatnu radnu snagu i prilagodi ...
pročitaj jošBarcaffè Espresso ponovo je ostvario izvanredan uspeh na prestižnom takmičenju International Coffee Tasting 2024, osvojivši dve zlatne medalje u ko...
pročitaj još