
Top 10 Srbija Traveler’s Choice, prema recenzijama i ocenama korisnika
Traveler's Choice nagrade su vrlo cenjene u turističkoj industriji, jer predstavljaju odraz mišljenja stvarnih putnika, a ne samo profesionalnih kr...
pročitaj jošDanas nastavljamo sa našom anketom sa predstavnicima 6 beogradskih restorana koji su po anketi našeg portala najveći favoriti za dobijanje Mišlenove zvezdice i šta bi za njihov objekat značilo to priznanje. Iskoristili smo priliku da saznamo nešto i o njihovim trenutnim aktivnostima u novonastaloj situaciji sa kojom živimo već godinu dana. Narednih dana ćete moći pročitati šta su oni rekli. S obzirom da ne favorizujemo nijedan od restorana, njihova mišljenja ćemo objavljivati po azbučnom redu, te je druga u nizu na naša pitanja odgovorila menadžerka restorana Langouste, Irena Ilić. Da napomenemo, anketa je rađena pre najnovijih mera, koje će, nadamo se, uskoro biti daleko pozitivnije po HoReCa sektor.
Šta bi za vaš restoran značilo dobijanje Mišlenove zvezdice?
Dobijanje Mišlenove zvezdice bi bila potvrda kvaliteta hrane, kao i servisa restorana Langouste. Godinama gradimo imidž zasnovan isključivo na kvalitetu namirnica i vrhunskoj pripremi hrane na čelu sa šefom kuhinje Guillaume Iskandarom, koji je već radio u restoranima s Mišlenovom zvezdicom.
Kakve ste promene uveli tokom rada u pandemijskom režimu i da li ste zadovoljni reakcijom gostiju?
Promene su bile neizbežne usled pandemijskog režima. Jelovnik se koriguje gotovo na dnevnom nivou, u zavisnosti od toga šta nam je od namirnica dostupno a da kvalitet ostane na nivou. Gostima je najbitnije da sve što im poslužimo uvek bude i najkvalitetnije moguće.
Kako bi država još mogla pomoći ugostiteljskom sektoru?
Država je ugostiteljskom sektoru dosta pomogla subvencijama za minimalne zarade zaposlenih. Bilo bi dobro da subvencijama pomognu još neko vreme dok se ne budu stekli uslovi za normalan rad ugostiteljskih objekata.
Splav Corso odnedavno ponovo radi. Restoran je pomeren nekoliko stotina metara nizvodno u odnosu na prethodnu lokaciju, a osim renoviranog enterije...
pročitaj jošOd svog pokretanja Michelinov vodič je ostao najprestižniji svetski sistem ocenjivanja restorana. Restorani širom sveta koji nose od 1 do 3 zvezdic...
pročitaj jošDobro osmišljen jelovnik ne samo da optimizuje troškove i povećava profit, već i unapređuje ukupno iskustvo gostiju u objektu. Pravljenje jelovnika...
pročitaj još