Gourmet: Vrhunski sastojci, umetnost pripreme i greh preteranog uživanja
Termin 'gourmet' je osvojio svoje mesto u svakodnevnom rečniku restoranske i fine dining industrije. Za one koji još nisu potpuno upućeni u značen...
pročitaj jošNastavljamo sa našom anketom sa predstavnicima 6 beogradskih restorana koji su po anketi našeg portala najveći favoriti za dobijanje Mišlenove zvezdice. Iskoristili smo priliku da saznamo nešto i o njihovim trenutnim aktivnostima u novonastaloj situaciji sa kojom živimo već godinu dana. S obzirom da ne favorizujemo nijedan od restorana, njihova mišljenja ćemo objavljivati po azbučnom redu, tako da je danas svoje odgovore sa čitaocima CB&R podelio Petar Prokić F&B menadžer restorana Mokum, uz napomenu da je anketa rađena pre najnovijih mera, koje će, nadamo se, uskoro biti daleko pozitivnije po HoReCa sektor.
Šta bi za vaš restoran značilo dobijanje Mišlenove zvezdice?
Dobijanje Mišlenove zvezdice značilo bi ogromno priznanje celom timu F&B sektora, a zatim i značajno povećanje baze klijenata. To, svakako, može značiti i veći pritisak, jer će klijenti očekivati samo uslugu na vrhunskom nivou. Nama su ključni kriterijumi kvalitet proizvoda, kreativnost, umetnost i umešnost kuvanja, vrednost za novac kao i doslednost u kvalitetu. Sva naša koncentracija u restoranu i kuhinji je uvek usmerena ka stvaranju vrhunskih jela uz vrhunsku uslugu i prezentaciju svakog od naših zaposlenih u timu.
Kakve ste promene uveli tokom rada u pandemijskom režimu i da li ste zadovoljni reakcijom gostiju?
Mokum kao savestan restoran najpre brine o zdravlju svojih gostiju, pa onda i o svemu drugom. Striktno se pridržavamo propisanih mera i saveta, jer je zdravlje poslednja stvar s kojom se treba igrati. U skladu s tim, prestali smo s upotrebom buffet stola za doručak i prešli na a la carte servis. Takođe, ne pravimo više čuvene nedeljne Mokum brunch događaje. U prilog tome mogu navesti i Clean&Safe oznaku, koju smo dobili kao hotel i restoran. Svaki dan pratimo situaciju po pitanju pandemije od globalne do lokalne i prilagođavamo se trenutku. Sa dobrim timom to ide lako, a i naša klijentela spada u onu grupu gostiju koje bi svaki restoran poželeo, na šta smo vrlo ponosni.
Kako bi država još mogla pomoći ugostiteljskom sektoru?
Država od početka pandemije savesno donosi odluke balansirajući između privrede i zdravstvenog sistema. Svesni situacije izlaze u susret sektoru hotelijerstva i ugostiteljstva, naravno da to ne pokriva očekivanja koje smo kao ugostitelji imali početkom 2020. godine, ali znači u ovim vremenima. Gubitak je sveprisutan, ali nada ne posustaje. Veliku pomoć imamo i od HORES-a, koji je apsolutno posvećen borbi za hotelijerstvo i ugostiteljstvo u ovim apstraktnim vremenima.
Mesto od kog nikada niste videli neobičnije, a ni lepše. Već na prilasku ovom objektu smeštenom usred šume, ispod Batinskog mosta, gde Dunav mirno ...
pročitaj jošRestoran Uzbechka, prvi restoran uzbekistanske kuhinje u Beogradu, se otvorio na Dedinju. S obzirom da je ovaj restoran počeo kao pekara, prave vrh...
pročitaj jošNe smemo dozvoliti da u zaborav padnu tradicionalna jela u kojima su uživali naši stari, mnogo pre otvaranja prve kafane u Srbiji. Da bi potpomogli...
pročitaj još