
Coca-Cola i Bambi generisali 633 miliona evra za domaću ekonomiju
Coca-Cola sistem i kompanija Bambi generisali su 633 miliona evra dodate vrednosti u domaćoj ekonomiji u 2023. godini, što predstavlja 0.9% bruto d...
pročitaj jošVlasina – čista ljubav, namenjen je unapređenju poslovanja preduzetnika iz oblasti ugostiteljstva, a sve one koji žele da nadograde svoja znanja, unaprede svoj biznis i obogate svoju ponudu, očekuje niz besplatnih edukativnih radionica, u trajanju od 23. do 26. avgusta. Partnersku podršku projektu pružili su Kabinet ministra zaduženog za razvoj nedovoljno razvijenih opština, opština Surdulica kao i Turistička organizacija Surdulice.
Preduzetnici koji budu učestvovali na radionicama biće u prilici da nauče više o upravljanju finansijama, promociji biznisa, e-turizmu, razvoju marketinga, brendiranju i drugim korisnim alatima za unapređenje biznisa. Vrsni predavači, poput Milana Maglova, stručnjaka iz oblasti digitalnog i social media marketinga, Slobodana Stefanovića, TV lica i poznatog kuvara, Milana Trbojevića, vlasnika sajber knjigovodstvene agencije Knjiški moljac koja nudi savete preduzetnicima u vezi računovodstvenih i poreskih pitanja i mnogi drugi, potrudiće se da, inspirativnim predavanjima, pomognu lokalnim ugostiteljima da se što bolje pozicioniraju na tržištu.
Za učešće u projektu, zainteresovani ugostitelji mogu se prijaviti putem sajta https://vlasina-cistaljubav.rs/ ili slanjem prijave na mail [email protected].
Nedovoljno razvijene opštine na jugu Srbije dodatno su osetile težinu Covid krize, a sa naročitim izazovom susreli su se mali preduzetnici, pre svega oni koji posluju u HoReCa sektoru.
“Vlasina je za nas druga kuća, u kojoj živimo i stvaramo već više od 15 godina od kako je fabrika vode Vlasinka u sastavu Coca-Cola Sistema u Srbiji. Stalo nam je da se ovaj kraj razvija na društveno odgovoran i održiv način u skladu sa brojnim privrednim i turističkim potencijalima koje poseduje. Verujemo da je najbolji način za to upravo podrška sjajnim lokalnim preduzetnicima iz oblasti ugostiteljstva, koji su možda i više od svih bili pogođeni globalnom pandemijom. Zato nastojimo da, ulažući svoje međunarodno iskustvo, vreme i ekspertizu, pomognemo oporavak lokalne privrede i podržimo ugostitelje da kvalitetom usluga i novim znanjima privuku i zadrže što veći broj turista”, ističe Nina Elezović, direktorka javnih poslova i komunikacija kompanije Coca-Cola HBC Srbija.
Vlasnici kafića, restorana ili seoskih domaćinstava biće u prilici da zahvaljujući projektu Vlasina – čista ljubav, podignu vidljivost i kvalitet svojih usluga, osveže ponudu i čvršće se povežu sa potencijalnim partnerima i gostima.
“Vlasina, kao predeo izuzetnih odlika je ekološka i kulturno-istorijska oaza koju vredi upoznati, ali i gastronomski raj kojem se rado vraća. Coca-Cola Sistem tradicionalno prepoznaje značaj popularizacije Vlasine i njenih odlika i veoma smo zahvalni na partnerskoj podršci i iskrenoj želji da se osnaži sektor koji je u prethodom periodu pretrpeo ozbiljne posledice i što pre prevaziđu posledice krize”, navodi direktorka Turističke organizacije Surdulica, Biljana Nikolić.
Svi oni koji završe edukaciju, moći će da čuju savete i razmene iskustva sa uticajnim predstavnicima poslovne zajednice, NGO i medija na završnoj radionici projekta. Osim toga, Coca-Cola Sistem će im obezbediti promociju biznisa kroz kompanijske kanale, kao i kroz medijsku kampanju u nacionalnim i lokalnim medijima.
Od kako je fabrika vode Vlasinka u njenom sastavu, Coca-Cola Sistem kontinuirano ulaže u razvoj lokalne zajednice, privredni i turistički potencijal, kao i očuvanje životne sredine Vlasine. Vlasina – čista ljubav je još jedan u nizu projekata koji potvrđuju da kompanija želi da svoje poslovanje u lokalnoj zajednici temelji na čvrstom partnerstvu i održivim projektima, vodeći računa kako o socijalno-ekonomskom, tako i ekološkom aspektu svojih aktivnosti.
Želimo da vaša mašina radi maksimalno funkcionalno i ekonomično, zbog toga vam poklanjamo Checking mašina. U okviru servisne podrške za sve korisni...
pročitaj jošZa magazin CafeBar & Restoran, razgovarali smo sa Džonom Šatom, potpredsednikom za strateška partnerstva, Michter’s Distillery, LLC nakon borav...
pročitaj jošPremium brend pića Finlandia vodka lansirao je novu globalnu kampanju, osmišljenu da uspostavi vezu sa punoletnom publikom u Srbiji, oslanjajući se...
pročitaj još