Pretraga
Wine & Spirits 31.10.2025

Šamar rakija: 5 godina revolucije u svetu moderne rakije

Nataša Stevanović
Samar rakija
Foto: G3 Spirits doo

Pre tačno pet godina, kompanija G3 Spirits lansirala je svoj prvi sopstveni brend – Šamar rakiju, premium piće sa notom dunje koje je pokrenulo pravu revoluciju u svetu moderne rakije. Time je otvoreno novo poglavlje, ne samo za kompaniju, već i za tržište rakije u Srbiji.

Šamar rakija slavi 5 godina – G3 Spirits jubilej

Šamar je nastao iz želje da promeni percepciju rakije – da je postavi rame uz rame sa svetskim kategorijama kao što su viski, rum ili džin. Od samog početka kreiran je drugačije: kombinovanjem dve sorte voća – šljive i dunje, uz pažljivo osmišljenu destilaciju u destileriji Quburich Quality. Rezultat je piće nežnog, pitkog karaktera, namenjeno onima koji žele da budu smeli, autentični i svoji.

Samar rakija
Foto: G3 Spirits doo

U pet godina postojanja, Šamar je postao simbol savremene rakijske kulture i dokazao da tradicija i inovacija mogu ići ruku pod ruku. Njegov kvalitet potvrđen je i prestižnim priznanjima – International Taste Institute iz Brisela, jedna od najuglednijih svetskih organizacija za ocenjivanje ukusa i kvaliteta, nagradio je Šamar vrhunskim ocenama kroz stroge kriterijume ocenjivanja: prvi utisak, vizuelni doživljaj, miris, ukus i završni karakter. Pored toga, Šamar je osvojio i Zlatnu medalju Saveza proizvođača rakija Srbije, čime je dodatno potvrđen njegov jedinstveni kvalitet.

Do danas je prodato više od 200.000 flaša, a do kraja 2025. godine očekuje se da taj broj premaši 250.000.

Proslava jubileja – pet godina ukusa, kvaliteta i prijateljstva

Veliki jubilej obeležen je uz pravu rakijsku revoluciju duha – proslavu pet godina Šamar rakije, održanu u destileriji Quburich Quality, uz tim i prijatelje brenda.

Samar rakija
Foto: G3 Spirits doo

Tokom programa gosti su uživali u dobroj atmosferi, degustacijama, obilasku proizvodnje i interaktivnoj radionici, a sve je završeno uz rođendansku tortu i zajedničko slavlje.

Atmosfera tokom celog događaja bila je vesela, autentična i u znaku slogana „Najbolje radi u dobrom društvu“ – što je još jednom potvrdilo da Šamar nije samo rakija, već iskustvo i način života.

Vizija budućnosti – Šamar kao ambasador nove kulture rakije

Pet godina je tek početak. vizija Šamara u godinama koje dolaze jeste da postane pravi ambasador srpske rakije na svetskoj sceni sa fokusom na region. Piće koje na najbolji način spaja tradiciju, inovaciju i autentičnost našeg podneblja.

Šamar želi da ostane inspiracija za novu generaciju potrošača, onih koji žele više od običnog pića, onih koji traže iskustvo, priču i autentičnost.

Samar rakija
Foto: G3 Spirits doo

Kroz svoj slogan Rakija Revolušn, Šamar najavljuje budućnost u kojoj rakija više nije samo deo tradicije, već moderan lifestyle izbor, jednako kod kuće, u restoranima i barovima širom sveta.

20 godina G3 Spirits-a u Srbiji – liderstvo u svetu vrhunskih pića

Već dve decenije G3 Spirits uspešno piše svoju priču na srpskom tržištu alkoholnih pića. Od samog početka, kompanija je imala jasnu viziju, a to je da postane pouzdan partner u distribuciji vrhunskih pića i izgradi snažnu poziciju na domaćem tržištu. Posvećenost kvalitetu i inovacijama učinila je da G3 Spirits postane sinonim za poverenje i autentičnost, kako za poslovne partnere, tako i za potrošače.

Slavko Saric direktor G3 Spirits Srbija, Mileta Manović tehnolog i Bojan Leković direktor G3 Spirits Crna Gora
Slavko Sarić, direktor G3 Spirits Srbija, Mileta Manović, tehnolog i Bojan Leković, direktor G3 Spirits Crna Gora – Foto: G3 Spirits doo

Tokom ovih 20 godina, G3 Spirits je uveo brojne globalne brendove, postavio visoke standarde distribucije i marketinga i značajno oblikovao kulturu uživanja u pićima u Srbiji i regionu. Spojem tradicije i savremenih trendova, kompanija je stvorila ponudu za svaki ukus i priliku, uvek negujući odgovornu konzumaciju i lokalnu autentičnost.

Kroz godine, G3 Spirits je postao stub tržišta vrhunskih alkoholnih pića i predvodnik u promociji kvalitetnih brendova kombinujući snagu internacionalno poznatih etiketa sa lokalnom ekspertizom i dubokim poznavanjem potrošača.

Budućnost se vidi kao aktivna, dinamična i strateški osmišljena. G3 Spirits u godinama koje dolaze ne ostaje samo distributer, već postaje i brend kreator, tržišni edukator i aktivan partner zajednici. Kao jedan od vodećih distributera alkoholnih pića u Srbiji i regionu, kompanija ima jasan pravac rasta na više frontova:

  • Lansiranje novih proizvoda i širenje portfolija kroz inovativne kategorije u skladu sa globalnim i lokalnim trendovima (Low-ABV, No-ABV, specijalna izdanja, RTD segment),
  • Jačanje prisustva u digitalnim kanalima prodaje kroz partnerstva sa online trgovinama, aplikacijama i ciljane e-commerce kampanje,
  • Dalje osnaživanje HoReCa partnerstava kroz edukaciju, opremu i ekskluzivne proizvode
  • Još jače pozicioniranje brendova u modernim maloprodajnim lancima.
Samar rakija
Foto: G3 Spirits doo

Sa 20 godina iskustva iza sebe i jasnim planovima ispred, G3 Spirits nastavlja da piše priču koja prevazilazi distribuciju. To je priča o inovaciji, odgovornosti i stvaranju vrednosti za partnere, potrošače i zajednicu. U vremenu koje dolazi, G3 Spirits će ostati lider, ali i pokretač promena, potvrđujući da vrhunska pića nisu samo deo tradicije, već i deo budućnosti koju zajedno gradimo.

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre nego što objavite komentare, posetite i upoznajte se sa uslovima korišćenja usluge.