Coca-Cola Hellenic Srbija, ponosni vlasnik brenda Zlatna Rakija od 2017. godine, nastavlja da neguje domaću tradiciju i podiže standard kvaliteta na tržištu premium rakija. Zlatna Rakija, autentični destilat, prepoznata je po spoju tradicije, savremenog pristupa i vrhunskog kvaliteta, a nedavno je njen kvalitet potvrđen i na međunarodnom nivou.
Na prestižnom takmičenju IWSC (International Wine & Spirits Competition) u Londonu, Zlatna Šljiva osvojila je srebrnu medalju sa 90 poena, što predstavlja značajno priznanje za Zlatnu rakiju i potvrdu da rakije mogu da budu rame uz rame sa svetskim brendovima.
Asortiman Zlatne Rakije obuhvata četiri pažljivo kreirana ukusa – Šljivu, Kajsiju, Dunju i Viljamovku – nastale od svežeg i pažljivo biranog voća vrhunskog kvaliteta. Posebno se izdvaja Zlatna Šljiva, koja odležava najmanje godinu dana u hrastovim burićima, stičući bogat miris, pun ukus i zlatnu nijansu po kojoj je prepoznatljiva.
Kako bi potvrdila autentičnost i prirodno poreklo svojih proizvoda, u saradnji sa Ana Lab laboratorijom sproveli smo sveobuhvatna ispitivanja koja su potvrdila da Zlatna Rakija nastaje isključivo od prirodnog svežeg voća.
Alkohol u našim rakijama dobija se isključivo prirodnim procesom fermentacije, dok se odležavanje sprovodi na prirodan način, bez ubrzanih metoda, što garantuje očuvanje autentičnog karaktera i vrhunskog kvaliteta svakog ukusa.
– Ponosni smo što je Zlatna Rakija, brend u vlasništvu Coca-Cola Hellenic Srbija, prepoznata i nagrađena na svetskoj sceni. Naš cilj je da kroz posvećenost kvalitetu i poštovanje tradicije nastavimo da razvijamo premium segment rakija i promovišemo autentičan ukus – izjavio je Jovan Bjedov, brand manager za jaka alkoholna pića.
Zlatna Rakija – „Za one koji znaju šta piju“
Prijavite se i prvi saznajte za novosti, ekskluzivne ponude i događaje.