
Svetski dan održive gastronomije i budućnost domaćeg ugostiteljstva
Povodom Svetskog dana održive gastronomije, METRO HoReCa centar okupio je partnere i stručnjake iz oblasti hotelskog i restoranskog poslovanja, kak...
pročitaj jošPrva „Jutro“ radnja u Beogradu otvorena je u centru Zemuna, u okviru METRO trgovačke franšize koja dugoročno podržava razvoj poslovanja malih i nezavisnih trgovaca.
Radnja „Trivuk“ u Zemunu, u vlasništvu Željka Trifunovića i njegove porodice, pridružila se „Jutro“ franšizi i iskoristila priliku za modernizaciju objekta i poslovanja u skladu sa svetskim trendovima u maloprodaji.
Željko Trifunović
“Nakon 18 godina saradnje sa METRO-om, odlučili smo da se pridružimo franšizi ‘Jutro’, zato što smo videli ozbiljnu priliku za dalji rast i unapređenje. Ovo je zajednička investicija koja je omogućila da danas predstavimo renoviran i moderan objekat, sa dobrom i pouzdanom ponudom i prepoznatljivom komšijskom uslugom. Naši verni kupci već reaguju odlično, odmah primećuju veliki napredak i promenu i to je potvrda da smo doneli dobru odluku u partnerstvu sa METRO-om“, rekao je Željko Trifunović, vlasnik radnje, koja će od sada nositi i ime “Jutro” u skladu sa programom METRO franšize.
Predstavnici METRO-a sa vlasnikom Jutro radnje
U ponudi radnje u Zemunu nalazi se oko 5.000 proizvoda, među kojima su i „Trivuk“ suhomesnati proizvodi iz samostalne proizvodnje. Ovaj objekat ima i ponudu brze hrane, kao i menjačnicu.
„Kao veletrgovac podržavamo nezavisne trgovce jer verujemo da su njihov opstanak i razvoj ključni za zdravu srpsku trgovinu, te i ekonomiju. U pitanju su najčešće mali, porodični biznisi, baš kao što je ‘Trivuk’ i zato je bitno da postoji sveobuhvatan plan podrške ovim preduzetnicima. Zbog toga METRO želi da ‘Jutro’ radnje predstavljaju primer dugoročnog i održivog rasta, modernizacije i unapređenje poslovanja malih trgovaca u Srbiji, a dosadašnja iskustva pokazuju da smo na dobrom putu“, izjavio je André Rinnensland, generalni direktor kompanije METRO Cash&Carry Srbija.
U planu je da METRO podrži otvaranje više stotina „Jutro“ radnji širom zemlje, kroz ulaganje u unapređenje postojećih malih trgovinskih objekata, u vrednosti od nekoliko miliona evra u narednim godinama. Prva „Jutro“ radnja u Srbiji otvorena je nedavno na Divčibarama, uz podršku Ministarstva unutrašnje i spoljne trgovine, a ovaj objekat je odmah prepoznat kao moderan format koji ispunjava očekivanja sve više gostiju na ovoj turističkoj destinaciji.
Radnja „Jutro“ u Zemunu je otvorena u prisustvu porodice Trifunović, uprave kompanije METRO Cash&Carry Srbija i direktorke ljudskih resursa METRO Grupe, Christiane Giesen.
U savremenim profesionalnim kuhinjama, kvalitet vode direktno utiče na kvalitet hrane, efikasnost rada i dugovečnost opreme. BRITA PROGUARD Gastro...
pročitaj jošNa tržištu gde preciznost i estetika odavno nisu luksuz već standard, JAF furniri su se pozicionirali kao ključni element za arhitekte, dizajnere e...
pročitaj jošU trenutku kada letnje temperature pređu granicu prijatnog, ugostiteljski objekti suočavaju se sa dvostrukim izazovom: održati prostor osveženim i ...
pročitaj još