10 koraka kako da muzikom istaknete vas hotel
21.01.2024 Hoteli

10 koraka kako da muzikom istaknete vaš hotel

Muzika ima neverovatnu moć da kreira pozitivnu, prijatnu i opuštenu atmosferu u vašem hotelu, restoranu ili kafiću tj. ugostiteljskom objektu, ali i da na goste ostavi snažan utisak i poboljša doživljaj boravka. Danas, kada je naučno dokazano da je muzički sadržaj najjači čulni stimulans za koji se zna, muzika je glavno sredstvo kojim će ugostitelji stvoriti prijatnu atmosferu u baru, kafeu ili restoranu. Kada se gost hotela odluči da poseti jedan od ovih objekata, to ne radi isključivo iz gastronomskih pobuda, već očekuje da uživa u ritualu koji, pored hrane, čini enterijer i prijatna atmosfera. Verovali ili ne, muzika u restoranima smanjuje anksioznost, poboljšava raspoloženje i skraćuje vreme iščekivanja jela.

PROČITAJ JOŠ! Kako stvoriti uspešan hotelski loyalty program

Ipak, pretno je da se muzici ne pridaje dovoljno pažnje. Naročito u smislu planiranja i osmišljavanja muzičkog repertoara. Ovakav pristup obično vodi u poslovni neuspeh. Možda ne na samom početku, no vremenom će vas gosti napustiti zbog monotonije i početi da odlaze u restorane koji nude hranu istog kvaliteta, ali uz vrhunsku atmosferu. U nastavu pročitajte kako da muzikom istaknete vaš hotel, restoran ili kafić.

Članak u celosti čitajte u novom broju B2B magazina Hoteli & Restorani

10 koraka kako da muzikom istaknete vaš hotel

1. Uskladite muziku sa brendom
Prilagodite svoje plejliste tako da ispričaju priču o državi ili mestu u kojem se hotel nalazi, ili da pričaju priču u skladu sa vašim konceptom.
2. Uskladite muziku sa iskustvom koje nudite
Razvijte vaš zvučni zapis tako da odgovara stilu vašeg restorana, bara, lobija, kao i spa i fitnes centra.
3. Inspirišite goste
Odaberite muziku ili pesme koje će biti prilagođene vašoj ciljanoj klijenteli kroz kriterijume starosne dobi.
4. Prilagodite muziku prema dobu dana
Koristite tempo i ritam kako biste naglasili obrasce usluge tokom dana.
5. Koristite muziku kreativno
Muzika je predivan oblik umetnosti. Izbegavajte očito, uopšteno, razmišljajte van klišea i ne obazirite se na top liste.

PROČITAJ JOŠ! Nauka potvrdila: Uz decibele gosti brže jedu i piju!

muzika u hotelima restoranima ugostiteljskim objektima

PROČITAJ JOŠ! Kako napraviti uspešan content marketing hotela

6. Uradite kvalitativnu akustičku procenu
Kod postavljanja zvučnika angažujte stručnjaka koji će izbeći mrtve uglove ali i prilagoditi jačinu u velikim prostorima poput lobija, restorana, banket i poslovnih sala.
7. Uložite u vrhunski zvučni sistem
Nemojte štedeti na tehnici. Loša tehnologija i loša pokrivenost zvučnih kutija daće – loš zvuk.
8. Nemojte dopustiti da dizajneri enterijera diktiraju mesto postavljanja zvučnh kutija
Ukoliko dopustite nestručnjacima da postavljaju zvučne kutije, rizikujete željeno audio iskustvo.
9. Uspostavite protokol za upravljanje muzikom
Ne prepuštajte ovaj segment slučaju, te odredite osoblje kojem će muzika biti u opisu posla.
10. Redovno osvežavajte svoje plejliste
Neredovno ažurirane ili ponavljajuće plejliste koje će gost naučiti već drugog dana su zamka u koju ne smete da upadnete.

AUTOR: SVETISLAV STOJANOVIĆ

FOTO: SHUTTERSTOCK

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije