Tikveš predstavio novi vizuelni identitet brenda Luda Mara
Osvežavanje autentičnog brenda vina Luda Mara je odgovor na tržišne trendove i očekivanja potrošača. „Gledaj svet u oči“, slogan kojim je Tikveš p...
pročitaj jošVinarija Tikveš proslavila je praznik Sv. Trifuna svečanim orezivanjem vinograda na Lepovu. Događaju su prisustvovali brojni gosti – predstavnici institucija, diplomatskog kora, saradnici vinarije i vinogradari.
Ovogodišnju manifestaciju obeležilo je uvođenje ESG standarda u rad vinarije. Njihovom implementacijom Tikveš postaje jedina vinarija u regionu koja u svoje poslovanje uvodi nove progresivne aktivnosti i kulturu, dodatno ulažući u brigu o životnoj sredini i vodeći računa o doprinosu razvoju društva i dobrom upravljanju.
Goste je dočekala nova generalna direktorka vinarije Tikveš Branka Slaveska, koja je u svom obraćanju istakla posvećenost Tikveša razvoju vinske industrije u regionu, predstavljajući primer ostalim privrednim subjektima u industriji.
„Proizvodnja kvalitetnog vina je imperativ u radu Tikveša. To se može postići samo primenom savremenih praksi i tehnologija, primenom nauke i, što je najvažnije, postavljanjem i praćenjem najviših standarda u poslovanju. Uvođenje ESG standarda za nas i naše saradnike znači dodatni podsticaj za rast kompanije, ali i pozitivan uticaj na društvo u celini“, rekla je generalna direktorka vinarije Tikveš Branka Slaveska, i naglasila da Tikveš oseća dužnost da ulaže u trasiranje puta za osvajanje svetskog tržišta i izgradnju imidža.
Vinarija Tikveš predano radi na potpunoj transformaciji ka „zelenoj“ vinariji, i u okviru ovog procesa proizvodi prvo organsko vino, iz vinograda Lepova, koristeći najsavremenije naučne metode, kao i veštačku inteligenciju u cilju zaštite vinograda i obezbeđivanja kvalitetnog grožđa, realizuje projekte koji imaju za cilj zaštitu životne sredine, smanjenje otpadnih voda, kao i smanjenje emisije CO2 i ulaganje u obnovljive izvore energije kroz ugradnju fotonaponskih uređaja. Istovremeno, Tikveš sve ovo deli sa svojim kooperantima i drugim zainteresovanim stranama u industriji. Vinarija Tikveš je kao društveno odgovorna kompanija u svom celokupnom poslovanju posvećena minimiziranju uticaja na životnu sredinu, podržavajući lokalno korporativno upravljanje.
Danas počinje ASI takmičenje za najboljeg sommeliera u Evropi, Africi i Bliskom istoku. Ovaj događaj se održava svake tri godine i organizuje ga As...
pročitaj jošBartending zanimanje oduvek je sa sobom nosilo izvesnu dozu nesputanog šarma i mistične dopadljivosti. Prefinjena tehnika, uglađeni maniri i visoko...
pročitaj jošNikola Gregec, trade marketing menadžer u kompaniji Carlsberg, nam je otkrio koje su ključne strategije za promociju brenda. Nikola Gregec je još t...
pročitaj još