
Čoka: Vina koja pričaju, ljudi koji osluškuju, vizija koja traje
U Vinariji Čoka, vinska priča se piše više od 120 godina, pažljivo se gradi, budi emocije i otkriva identitet brendova koji su mnogima sinonim za p...
pročitaj jošKompanija METRO Cash & Carry Srbija otvorila je novi logističko-distributivni centar u Dobanovcima, koji se prostire na 15.000 m², ima četiri temperaturne zone i sagrađen je u potpunosti prema zahtevima i internacionalnim standardima ovog vodećeg veletrgovca hranom u Srbiji, sa sedištem u Nemačkoj.
U novom centru je primenjena i najnovija tehnologija za rashladne sisteme, bez upotrebe freona, te je značajno smanjen uticaj na okruženje. Svečanom otvaranju logističkog-distributivnog centra prisustvovali su ambasadorka Savezne Republike Nemačke, Anke Konrad, kao i brojni vodeći domaći proizvođači i partneri kompanije.
Kao prvi pravi veletrgovac koji u Srbiji posluje skoro punih 20 godina, METRO želi da bude još snažnija podrška ugostiteljima i nezavisnim trgovcima. Kroz ponudu vrhunskih i prilagođenih rešenja, usluga i bogatog asortimana kvalitetnih domaćih i svetskih proizvoda, posvećeni smo uspehu naših kupaca i otvaranje našeg novog logističko-distributivnog centra vidimo kao veliki korak na putu zajedničkog rasta i razvoja, u godinama koje dolaze – izjavio je povodom otvaranja centra Nadir Kađi, generalni direktor METRO-a u Srbiji.
Novi centar se nalazi u okviru modernog VGP parka i omogućava prijem i skladištenje celokupnog asortimana kompanije, uključujući i sveže i ultrasveže namirnice. U novom objektu radi više od 110 zaposlenih.
METRO Srbija je deo METRO grupe, sa sedištem u Nemačkoj, koja posluje u 30 zemalja širom sveta i zapošljava 97.000 ljudi.
Ambasadorka Savezne Republike Nemačke u Srbiji, NJ.E. Anke Konrad, ovom prilikom je izjavila: – Odluka kompanije METRO da otvori novi logistički objekat ovde u Dobanovcima, dobar je primer snažnih i dinamičnih ekonomskih odnosa Srbije i Nemačke. Kao najveći trgovinski partner Srbije i jedan od najvećih stranih investitora, želimo da privreda Srbije bude uspešna. To podrazumeva proširenje fokusa sa velikih gradova i veća ulaganja u ruralni razvoj i cirkularnu ekonomiju, što su dve prioritetne oblasti naše ekonomske saradnje. Zato je METRO-ova posvećenost u Srbiji, npr. uz program podrške partnerstvu, važno svedočanstvo potencijala Srbije za ulaganja i održiv ekonomski rast.
U Srbiji, METRO zapošljava 1100 ljudi u 9 prodajnih distributivnih centara i to u Beogradu, Nišu, Novom Sadu, Kragujevcu, Požarevcu, Subotici i u Šapcu. Ova veletrgovina je prepoznatljiva i po jedinstvenom franšiznom trgovačkom programu „Jutro“ u okviru kog pruža podršku nezavisnim trgovcima za njihovo dugoročno i uspešno poslovanje. Do sada je u Srbiji otvoreno 60 „Jutro“ radnji, a na svečanom otvaranju distributivno-logističkog centra prikazan je i primer „Jutro“ radnje.
U 2025. godini METRO obeležava 20 godina poslovanja u Srbiji, sa željom da nastavi da podržava poslovne pobede svojih kupaca, ugostitelja i trgovaca.
U svetu u kojem se sve meri vremenom, retki su trenuci koji nas istinski usporavaju, poput doručka uz savršeno pečeno pecivo. Kompanija Vandemoort...
pročitaj jošU savremenim profesionalnim kuhinjama, kvalitet vode direktno utiče na kvalitet hrane, efikasnost rada i dugovečnost opreme. BRITA PROGUARD Gastro...
pročitaj jošKako se fokus sve više usmerava na optimizaciju troškova i unapređenje korisničkog iskustva, pitanje kvaliteta vode sve više ulazi u agendu hotelij...
pročitaj još