metro Ucesnici takmicenja, clanovi zirija, predstavnici METRO-a i HoReCa centra
07.06.2024 Horeca oprema

Humanitarno kulinarsko takmičenje u METRO HoReCa centru

Prvu nedelju juna kompanija METRO Cash &Carry Srbija obeležila je kao Nedelju robnih marki, u okviru koje je centralno dešavanje bilo celodnevno kulinarsko takmičenje profesionalnih kuvara iz cele Srbije. Takmičenje je održano u METRO HoReCa centru, a učesnici su imali zadatak da naprave jela od namirnica iz bogatog asortimana METRO robnih marki.

metro Pobednica Anđela Traživuk sa članovima žirija

Pobednica Anđela Traživuk sa članovima žirija

METRO donira 2.000 evra Ekonomsko-trgovinskoj školi iz Smedereva po izboru pobednice Anđele Traživuk

U izboru stručnog žirija, koji su činili predstavnici METRO-a, chef Filip Ćirić i drugi predstavnici struke, za pobednicu takmičenja proglašena je Anđela Traživuk, koja je osvojila vaučer u vrednosti od 500 evra za kupovinu u METRO-u. Kulinarsko takmičenje je imalo i humanitarnu notu, jer je svaki kuvar uz prijavu mogao da nominuje i jednu srednju ugostiteljsku školu, koja će u slučaju njihove pobede dobiti donaciju u vidu proizvoda iz METRO ponude u vrednosti od 2.000 evra. Pobedom Anđele, donaciju je dobila Ekonomsko-trgovinska škola iz Smedereva, koju je Anđela nominovala. Dodeljena je i motivaciona nagrada, koja je otišla u stručne ruke mladog kuvara Filipa Simića.

metro Filip Simić sa članovima žirija

Filip Simić sa članovima žirija

METRO započeo humanitarno partnerstvo sa organizacijom Zvuci Srca

Podsetimo, METRO je jedna od prvih internacionalnih kompanija koja je u Srbiji predstavila i uvela proizvode iz asortimana privatnih robnih marki.
„Kao jedini pravi veletrgovac na srpskom tržištu, mi težimo da uvek budemo pouzdan partner profesionalnih kupaca, pre svega ugostitelja i malih, samostalnih trgovaca, što znači da naša ponuda asortimana i usluga mora biti pre svega kvalitetna, stabilnog snabdevanja i da u pogledu cena odgovara potrebama svih grupa profesionalnih kupaca. Ovi principi leže u osnovi naše ponude bogatog asortimana sopstvenih robnih marki, kako lokalnih proizvoda, tako i onih poreklom iz celog sveta“, izjavio je André Rinnensland, generalni direktor kompanije METRO Cash & Carry Srbija.
Kao deo obeležavanja Nedelje sopstvenih robnih marki, METRO je odlučio i da započne dugoročno humanitarno partnerstvo sa organizacijom Zvuci Srca, kroz donaciju proizvoda iz asortimana robnih marki za potrebe njihovih radnih centara i kafića.

metro Kulinarsko takmicenje u HoReCa centru 2 (foto_Zeljko Kovacevic)

METRO „1+1“ ponuda za kupce

U okviru Nedelje robnih marki, METRO je spremio i jedinstvenu „1+1“ ponudu u okviru koje kupci mogu pronaći odličnu selekciju iz asortimana METRO robnih marki, gde kupovinom jednog artikla drugi dobijaju po simboličnoj ceni za 1 dinar.
METRO Cash&Carry Srbija deo je METRO Grupe sa sedištem u Nemačkoj (METRO AG), vodećeg veletrgovca hranom koji posluje u 30 zemalja. Kompanija u Srbiji posluje od 2005. godine, zapošljava oko 1200 ljudi, vodeći je domaći veletrgovac hranom i usmerena je na snabdevanje ugostiteljskog sektora i malih nezavisnih trgovaca. METRO robne marke nude odličan kvalitet, namenjen pre svega profesionalnim kupcima i uključuju brendove Aro, METRO Chef, Fine Life, Rioba, METRO Premium, METRO Professional, Sigma i Tarrington.

FOTO: ŽELJKO KOVAČEVIĆ

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.