Održan Coke Academy za HoReCa partnere
Na koji način da se ugostiteljski sektor HoReCa u Srbiji izbori sa izazovima dinamičnog tržišta, kako da privuče adekvatnu radnu snagu i prilagodi ...
pročitaj jošPandemija kronavirusa zadala je veliki udarac privredi, a jedan od najugroženijih sektora je ugostiteljstvo, koje je najpre zbog zatvaranja objekata usled proglašenja vanrednog stanja, a kasnije i zbog ograničenja radnog vremena, pretrpelo ogromne gubitke. Kompanija Coca-Cola HBC Srbija godinama podržava svoje partnere iz HoReCa sektora, ali ovog puta je otišla korak dalje i lansirala platformu HoReCa zajednica koja ima za cilj da umreži sve koje posluju u okviru ovog sektora, ali i da svim mladim nezaposlenima pomogne da započnu svoju karijeru u pomenutoj industriji.
Platforma Horeca zajednica lansirana je na online događaju pod nazivom „HoReCa zajednica za novu budućnost“ na kojoj su istaknuti pojedinci iz ugostiteljstva kao i predstavnici kompanije Coca-Cola HBC Srbija objasnili kome je i na koji način namenjena nova platforma Horeca zajednica i koje su sve njene mogućnosti.
Bojana Nenadović, direktorka marketinga u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija za Cafe Bar & Restoran istakla je da platforma nudi različite opcije različitim korisnicima:
“Platforma vlasnicima objekata u HoReCa sektoru i menadžerima nudi poslovne pogodnosti u saradnji sa našom kompanijom. Sa druge strane konobarima i ljudima koji traže posao ponudiće relevantna znanja i priliku da razviju veštine potrebne da budu konkurentniji na tržištu rada. Korisnici mogu da kreiraju svoje profile, prate dešavanja i trendove u svetu ugostiteljstva, postave oglas za posao, ili nominuju temu za diskusiju“.
Kako je dodala, podrška i osnaživanje HoReCa sektora, ali i nezaposlenih mladih u ovim izazovnim vremenima je cilj pokrenute platforme:„Horeca zajednica pokrenuta je u nameri da na jednom mestu okupimo sve zaposlene u ugostiteljstvu, ali i one koji su odabrali neko od budućih zanimanja baš iz ove oblasti. Ono što je najveći benefit ove platforme je umrežavanje i povezivanje ugostiteljskog sektora u cilju omogućavanja lakše i efikasnije komunikacije 24 sata, 7 dana u nedelji“ , kaže Bojana.
Platforma HoReCa zajednica namenjena ugostiteljima nije jedina podrška koju Coca-Cola HBC pruža ovom sektoru. Kompanija je odmah na početku mera organizovala on-line webinar sa velikim brojem vlasnika ugostiteljskih objekata kako bi čula sa kojim se problemima sve susreću i kako im može pomoći. Coca-Cola HBC Srbija pridružila se i projektu “Čisto i sigurno” u nameri da hotelski i ugostiteljski objekti dostignu standarde EU i podignu stepen bezbednosti i higijene. U tu svrhu, kompanija je veliki broj objekata podržala lansiranjem digitalnog menija, koji omogućava da se gosti bezkontaktno upoznaju sa celokupnom ponudom objekta, a u nekima i da poruče ne dolazeći u kontakt ni sa kim van svog okruženja. Zahvaljujući različitim promotivnim aktivnostima, dodatno je podržano više od 600 ugostiteljskih objekata.
Novu platformu možete istražiti na www.horecapartner.rs.
Otkrijte mogućnosti i postanite deo jedinstvene HoReCa zajednice!
Na koji način da se ugostiteljski sektor HoReCa u Srbiji izbori sa izazovima dinamičnog tržišta, kako da privuče adekvatnu radnu snagu i prilagodi ...
pročitaj jošUgostitelji su po prirodi posla upućeni na svakodnevne nabavke različite robe, pa im mogućnost online kupovine izuzetno olakšava rad. Umesto odlask...
pročitaj jošKompanija METRO Cash & Carry Srbija otvorila je novi logističko-distributivni centar u Dobanovcima, koji se prostire na 15.000 m², ima četiri t...
pročitaj još