15.12.2020 Portfolio

Intervju sa Svetoslavom Atanasovim, generalnim direktorom Coca Cola HBC Srbija: „Podrška HoReCa sektoru kada je najteže“

Svetoslav Atanasov, generalni direktor Coca-Cola HBC Srbija, u intervjuu za Cafe Bar & Restoran govori o konkretnoj pomoći koju su pružili ugostiteljima i koje benefite će HoReCa sektor imati od jedinstvene platforme “HoReCa zajednica” koju je nedavno predstavila Coca-Cola HBC Srbija.
Od početka pandemije jedan od sektora koji je najviše pogođen nastalom krizom jeste HoReCa, kako u svetu, tako i kod nas. Nova realnost donela je mnogo neizvesnosti svima onima koji rade u ugostiteljstvu, a procena je da ova grana privrede u Srbiji zapošljava oko 65.000 ljudi. I dok se kraj pandemije još uvek ne nazire, jasno je da će oporavak trajati dugo i da je pomoć države, ali i partnera iz biznis sektora, veoma važna.
Coca-Cola HBC tradicionalno neguje partnerski odnos sa HoReCa sektorom i pruža sveobuhvatnu i kontinuiranu podršku. Kako ona konkretno izgleda, razgovarali smo sa Svetoslavom Atanasovim, generalnim direktorom Coca-Cola HBC Srbija.

“Pokrenuli smo i kampanju ‘Otvoreni kao nikada pre'“

Godinu dana nakon izbijanja pandemije, jasno je da ugostitelji trpe velike gubitke od kojih se mnogi neće oporaviti. Kako im kompanija Coca-Cola pomaže u ovom teškom periodu?
Coca-Cola HBC Srbija i u izazovnim vremenima nastavlja da pruža podršku predstavnicima ugostiteljskog sektora, svojim najbližim partnerima. Znamo da je HoReCa sektor najviše pogođen trenutnom situacijom. Zato smo odmah na početku pandemije svu svoju pažnju usmerili na pomoć našim partnerima: organizovali smo online webinar kao platformu za dijalog o pomoći i rešenjima za dalje funkcionisanje u novoj realnosti. Okupili smo više od 200 učesnika, neke od najvećih ugostitelja u Srbiji, kao i predstavnike Privredne komore Srbije i udruženja Hores i tom prilikom ponudili našu pomoć i ekspertizu. Iz tog dijaloga proistekle su dalje inicijative: pružili smo podršku projektu „Čisto i sigurno”, kako bi naši hotelski i ugostiteljski objekti dostigli standarde EU i podigli stepen bezbednosti i higijene na osnovu preporuka Svetske zdravstvene organizacije. Pokrenuli smo i kampanju „Otvoreni kao nikada pre”, gde smo odabranim ugostiteljima ustupili deo našeg digitalnog oglasnog prostora i tako im omogućili bolju promociju i komunikaciju s gostima. Na ovaj način, podržavamo više od 500 ugostiteljskih objekata širom Srbije. Ovim se naša podrška, naravno, ne završava – nedavno smo lansirali i inovativan projekat namenjen HoReCa zajednici, ali i mladima koji žele da grade svoju karijeru unutar nje.
Nedavno ste predstavili novu platformu namenjenu HoReCa. O čemu se zapravo radi?
Kompanija Coca-Cola HBC posluje u Srbiji već više od pola veka i sve to vreme smo pouzdan partner zajednice. U tom periodu, stvorili smo partnerski odnos sa preko 37.000 kupaca. Nije bilo lako izgraditi, a ni zadržati tako blizak odnos, na obostrano zadovoljstvo. Nova realnost još više nas je povezala, kao nikada pre, sa svim našim partnerima. Naučili smo da slušamo još pažljivije i vrednujemo ono što nam govore, kreirajući nove programe za podršku, imajući u vidu trenutnu situaciju.
Tako smo nedavno predstavili jedinstvenu platformu HoReCa zajednica namenjenu ugostiteljima – vlasnicima, menadžerima, konobarima, kao i svima onima koji su zainteresovani da grade budućnost u ugostiteljskom sektoru. Ideja za pokretanje platforme nastala je jer smo na jednom mestu želeli da okupimo sve zaposlene u HoReCa sektoru, ali i one kojima će određeni profili u ugostiteljstvu biti buduća profesija. Platforma zaista nudi brojne mogućnosti, od razmene znanja i iskustva, pa sve do prijavljivanja na otvorene pozicije.

“Korisnici će na platformi koja je dostupna 24/7 moći da kreiraju svoje profile, prate dešavanja i trendove u svetu ugostiteljstva, postave oglas za posao, ili pak nominuju temu za diskusiju”

Šta platforma HoReCa zajednica konkretno omogućava?
Naša platforma će vlasnicima objekata u HoReCa sektoru i menadžerima omogućiti poslovne pogodnosti u saradnji s našom kompanijom. S druge strane, konobarima i ljudima koji traže posao ponudiće relevantna znanja i priliku da razviju i usavrše veštine potrebne kako bi bili konkurentniji na tržištu rada. Ono što je najveća prednost ove platforme jeste povezivanje ugostiteljskog sektora, a sve da bi omogućili lakšu i efikasniju komunikaciju 24 sata sedam dana u nedelji. Korisnici će moći da kreiraju svoje profile, prate dešavanja i trendove u svetu ugostiteljstva, postave oglas za posao, ili pak nominuju temu za diskusiju.
Lansiranju platforme prisustvovali su i mladi iz stručnih turističkih i ugostiteljskih škola. Kakve su bile njihove reakcije i utisci?
Jedan od naših glavnih fokusa jesu upravo mladi, budući profesionalci. Naša platforma Coca-Cola podrška mladima već nekoliko godina unazad omogućava unapređenje znanja i iskustva kroz lične priče i sesije sa mentorima iz naše kompanije, a uz to je i nepresušni izvor podrške u započinjanju karijere. Imajući u vidu relevantne potrebe tržišta, i želju da mladim ljudima koji započinju karijeru u ugostiteljstvu olakšamo taj prvi korak, organizovali smo online konferenciju sa stručnjacima i inspirativnim govornicima iz HoReCa sektora, koji su sa mladima podelili svoje uspešne priče. Utisci s konferencije su sjajni, jer je platforma između ostalog namenjena upravo njima.
Kakvi su dalji planovi za pomoć HoReCa sektoru?
Svesni smo koliko je bilo važno podržati predstavnike HoReCa sektora i naći im se kad im je najteže. Znamo da je podrška HoReCa sektoru u ovom trenutku ključna i zato ćemo i dalje biti odgovorni, te kroz razne aktivnosti dodatno osnažiti naše najznačajnije partnere.
Nastavićemo da kreiramo inovativne programe podrške kako bismo unapredili svoje i poslovanje svojih partnera. Svi smo zajedno u ovome, svi smo deo HoReCa zajednice i – nastavićemo da radimo i sarađujemo, kao i uvek.

Pozivamo sve zainteresovane da se prijave i postanu deo jedinstvene HoReCa zajednice: www.horecapartner.rs

AUTOR: JOVANA LJUBIŠIĆ

FOTO: COCA-COLA HBC SRBIJA

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije