
Emocionalno blagostanje: Nova osnova života u svetu koji ne staje
U savremenom svetu, gde se svakodnevica meri brzinom, koliko brzo odgovaramo na poruke, završavamo zadatke, reagujemo na promene i nosimo se s prit...
pročitaj jošGodina za nama bila je izuzetno dinamična i uspešna za Hygiene Pro Team. Sa ponosom izdvajamo ključne događaje koja su obeležili ovaj period, osim preseljenja – nekoliko važnih konferencija i obuka u novim prostorijama i partnerstvo sa prestižnim Food Vision sajmom u Beogradu. Treninzi i obuke održani su za naš tim komercijalista kako bi unapredili njihovo znanje i veštine, razgovarali smo o planovima za budućnost i osnažili timski duh i viziju.
Poseban trenutak bio je i partnerstvo sa Food Vision sajmom, jednim od vodećih događaja u oblasti hrane i ugostiteljstva u regionu. Kao partneri sajma, zajedno sa renomiranim brendovima Tork, Ecolab i Saponia, imali smo priliku da predstavimo našu posvećenost higijenskim standardima i inovacijama koje pomažu profesionalcima u industriji da pruže najbolju uslugu.
Zahvaljujući ovom partnerstvu, Hygiene Pro Team je dobio priliku da se dodatno poveže sa liderima iz industrije i pruži rešenja koja doprinose poboljšanju kvaliteta i sigurnosti u svakodnevnom poslovanju.
Posebnu zahvalnost dugujemo vrhunskim kuvarima Nikoli Biševcu i Milošu Jovanoviću, koji su nas kontaktirali i pozvali da budemo deo ovih događaja. U intervjuu koji možete pogledati na našim društvenim mrežama Nikola Biševac je, izmedju ostalog, rekao da bi uvek preporučio Hygiene Pro Team.
Hygiene Pro Team nastavlja da se razvija i raste, postavljajući nove standarde u oblasti higijene i profesionalnih rešenja. Radujemo se budućim izazovima i saradnjama, uz obećanje da ćemo i dalje biti pouzdan partner u ostvarivanju vaših poslovnih ciljeva. Prethodnu godinu smo završili na zajedničkom, zasluženom korporativnom druženju na Kopaoniku, gde smo dodatno ojačali timski duh i proslavili sve naše uspehe.
Hvala svima koji su deo naše priče!
La Lorraine Bakery Group je jedan od evropskih lidera na tržištu pekarskih proizvoda namenjenih maloprodaji i ugostiteljstvu. Kompanija je prepozna...
pročitaj jošRetko se za neki proizvod koji se vodi u kategoriji ekoloških proizvoda može reći da pravi smanjenje troškova. Nova linija hotelske kozmetike Botan...
pročitaj jošZaposleni u restoranima rade pod velikim pritiskom. Potrebno je brzo uslužiti goste, a ukoliko postoji manjak osoblja problem je još veći, i svaki ...
pročitaj još