
Soulfood & Sirvis: Digitalno partnerstvo koje menja pravila igre u HoReCa
Kompanija Soulfood, jedna od vodećih distributera hrane i pića u Srbiji, ušla je u strateško partnerstvo sa SIRVIS aplikacijom, modernom B2B e-comm...
pročitaj jošOsam finalista, izabranih među skoro 100 prijavljenih kandidata iz Srbije, Crne Gore i Severne Makedonije, okupilo se u Beogradu na završnici prestižnog bartending takmičenja – Schweppes Mixology Session 2025.
Nakon višemesečnih priprema, pobednica Andrijana Pjevović osvojila je glavnu nagradu, sedmodnevni put u London i ekskluzivno učešće na London Cocktail Week-u, jednom od najznačajnijih svetskih događaja posvećenih miksologiji.
Za Andrijanu Pjevović London Cocktail Week neće biti samo uzbudljivo putovanje, već i jedinstvena prilika da bude deo svetske elite ove industrije, upozna najnovije trendove i učestvuje na brojnim radionicama i edukacijama. Uz to, svih osam finalista putuju i u Atinu na Athens Bar Show, jedan od najvećih evropskih sajmova umetnosti miksologije, na kome će imati priliku da dodatno razvijaju svoje veštine i razmenjuju iskustva sa vodećim profesionalcima iz sveta bartendinga.
– Schweppes Mixology je mnogo više od takmičenja, to je kreativna platforma koja okuplja hrabre, talentovane i autentične pojedince iz celog regiona. Ove godine slavili smo ne samo veštinu miksologije, već i inovaciju, duh zajedništva i trenutke koji pomeraju granice, baš kao i naš novi ukus Schweppes Purple, inspirisan onima koji se ne boje da budu drugačiji – izjavila je ovim povodom Aleksandra Todorović, Marketing menadžer u Coca-Cola kompaniji.
Finale je proteklo u atmosferi dinamičnih nastupa, originalnih recepata i autentičnih priča. Poseban ton večeri dao je i spektakularan vizuelni trenutak, kada je čitav prostor iz prepoznatljive Schweppes žute transformisan u raskošne nijanse ljubičaste, u čast lansiranja novog Purple Schweppes ukusa, sa notama crne ribizle i tropskog voća. Ovaj gala momenat dodatno je pojačao utisak da je pred publikom događaj svetskog formata.
Ovogodišnje izdanje Schweppes Mixology takmičenja bilo je šesto po redu, a ova sada već dugogodišnja tradicija započeta je 2018. godine s ciljem da osnaži i unapredi bartending scenu u Srbiji i regionu. Kroz ovu platformu, brend ne samo da otkriva i podržava izuzetne pojedince, već i aktivno učestvuje u oblikovanju profesionalne zajednice bartendera. Jer i kada se takmičenje završi, ono što ostaje jesu iskustvo, samopouzdanje, nova prijateljstva – i motivacija da se uvek ide korak dalje.
Italijanski brend Bialetti, sinonim za tradicionalnu pripremu kafe i nezaobilazan u brojnim ugostiteljskim objektima, prodat je kineskom fondu Nuo ...
pročitaj jošCon Te je porodična destilerija nastala nakon duže tradicije amaterskog bavljenja proizvodnjom vina i voćnih destilata. Verujući da imaju šta da po...
pročitaj jošKada restoran u ponudi ima nepunih 50 vina na čašu, onda znate da vas čeka gastronomski užitak. Još kad znate da hranu sprema talentovani chef Uroš...
pročitaj još