Filip Meter: Streetfood je doživeo ozbiljan procvat u kvalitetu
Filip Meter, General Manager Spices of the World doo, se u tradicionalnoj prednovogodišnjoj anketi osvrnuo na situaciju u našem HoReCa sektoru i na...
pročitaj jošZačinite život je internacionalni slogan korporacije „Kikkoman“. Bazira se na principu da Kikkoman ujedinjuje 300 godina staru japansku tradiciju proizvodnje sosa od soje i moderan, zdrav stil života. Naš brend polazi od premise da će potpunim i obogaćenim ukusima svet biti pun radosti prema hrani, što je upravo ono što Kikkoman sos od soje radi.
Veoma je popularan, visoko-cenjen i prirodno fermentisan začin koji obogaćuje kuhinje celog sveta. Upotreba prirodno fermentisanog sosa od soje stvara jedinstveno iskustvo ukusa kao rezultat Umami komponenata koje sadrži.
Kikkoman pomaže ljudima iz celog sveta da začine sreću života i promoviše internacionalnu razmenu gastronomske kulture.
Shodno ovoj filozofiji, Kikkoman proizvodi u svetu su poznati po besprekornom kvalitetu i jedinstvenom ukusu.
Ovaj naslov nikad nikog ne bi naveo da je u pitanju kuhinjska krpa, ali ovaj novi proizvod MCO je upravo to – ljubav na prvi dodir. Španski proizvo...
pročitaj jošNakon serije izlaganja u drugoj polovini 2023. i u prvim mesecima 2024, što na svetskim sajmovima (Milano, Longarone, Rimini) tako i na domaćim reg...
pročitaj jošPlatforma hvala.tips je kreirana za restorane, hotele i druge uslužne delatnosti, a omogućava laku komunikaciju sa klijentima preko jedne kontrolne...
pročitaj još