
Restoran Miya: Mediteranski dizajn & sharing meni u Beogradu
Restoran Miya nastao je kao rezultat inovativnog koncepta studija BAAL Design (@baaldesign), pod rukovodstvom arhitekte Alekse Babića, a enterijer ...
pročitaj jošU savremenom ugostiteljstvu, svaki detalj pravi razliku. Toalet u restoranu više nije samo funkcionalan prostor, već produžena pažnja koja se posvećuje uređenju sale, enterijera i ukupnom iskustvu koje gost nosi nakon posete restoranu. Ulaganje u kvalitetan i dobro osmišljen restoranski toalet predstavlja stratešku investiciju koja se višestruko vraća. Naravno, kroz zadovoljstvo gostiju, pa dalje kroz pozitivne recenzije i jačanje reputacije.
Još devedesetih godina arhitekte poput Rema Koolhaasa pokrenule su trend da se i toalet posmatra kao deo arhitektonskog potpisa objekta. Danas, zahvaljujući dizajnerima poput Philippe Starcka i Zahe Hadid, toalet restorana postaje odraz higijene, estetike i atmosfere – prostor koji može ostaviti podjednako snažan utisak kao i glavna sala.
U HoReCa industriji toalet se sve češće naziva „vizit kartom restorana“. Prema iskustvu dizajnera restoranskih enterijera, gosti očekuju koherentan dizajn, pažljivo osmišljenu rasvetu i atmosferu koja govori o identitetu restorana. Loše održavan ili neusaglašen restoranski toalet može biti razlog da se gosti ne vrate, čak i ako je hrana besprekorna.
Platforme za ocenjivanje restorana pokazuju da toalet restorana može biti presudan faktor pri donošenju odluke o povratku gosta. On postaje „iskustvo u iskustvu“ – mesto gde gosti primećuju detalje i gde se oblikuje trajni utisak o brendu.
Da bi restoran toalet investicija za dobar utisak zaista dala rezultate, važno je obratiti pažnju na sledeće:
1. Rasveta – uvek topla, difuzna i nikada direktno u lice
2. Materijali – otporni, dugovečni i estetski usklađeni s glavnim prostorom
3. Ogledala – dovoljno velika, skladna sa enterijerom, često sa diskretnim osvetljenjem
4. Detalji – mirisi, zelene biljke, umetnički predmeti i dekor koji unose toplinu
5. Održavanje – besprekorna čistoća i redovno osvežavanje prostora
U eri društvenih mreža, luksuzno dizajniran toalet u restoranu investicija je i u besplatni marketing. Postalo je uobičajeno da gosti fotografišu enterijer toaleta i objavljuju ga na Instagramu, uz oznaku lokacije, čime restoran dobija dodatnu vidljivost i kredibilitet. Sve veći broj vlasnika prepoznaje da restoranski toalet nije samo funkcionalna nužnost, već strateški segment ugostiteljskog prostora. Iako ne donosi profit direktno, on snažno utiče na lojalnost, percepciju brenda i recenzije.
Dakle, restoran koji investira u toalet sa sigurnošću investira u dobar utisak. Restoranski toalet je ključan deo poslovne strategije koji se vraća kroz zadovoljstvo gostiju i jačanje reputacije.
U samom srcu Batajnice, pizzeria Da Luca je nezaobilazna adresa za sve istinske ljubitelje dobrog zalogaja. Iako po imenu asocira na italijansku k...
pročitaj jošU ugostiteljstvu svaka prazna stolica je izgubljena zarada. Vikendi su, uglavnom, sigurni dani za ostvarivanje prometa, ali radni dani, posebno pon...
pročitaj jošIza svakog tanjira krije se priča - o sastojcima, o ljudima koji su ih birali, o šefovima kuhinja koji su je pretočili u ukus koji se pamti. Kao i ...
pročitaj još