
Kreiraj najbolji koktel i osvoji put u London!
Schweppes sa ponosom otvara prijave za šesto Schweppes Mixology takmičenje, prestižno nadmetanje koje okuplja najtalentovanije barmene iz Srbije, C...
pročitaj jošPeto po redu Schweppes Mixology takmičenje u pravljenju koktela iznedrio je novu zvezdu bartendinga i ovogodišnjeg šampiona. Reč je o Ognjenu Kitaljeviću iz Beograda koji je nastupio sa koktelom „Papa’s Golden Tribute“
U velikom finalu održanom u Beogradu, među šesnaest vrhunskih bartendera iz regiona koji su svojim umećem zaslužili da dođu do samog kraja takmičenja, žiri je izabrao najboljeg među najboljima. Ognjena kao pobednika čeka vredna nagrada – sedmodnevno putovanje u London i prilika da unapredi svoje veštine uz edukacije sa evropskim Schweppes ambasadorima, kao i da stekne iskustvo rada u najpopularnijim londonskim koktel-barovima. Drugo mesto pripalo je Anji Tojčić, dok je treće mesto zauzeo Luka Popović. Uz luksuzni set barmenske opreme, troje najboljih dobijaju i putovanje u Atinu na čuveni Athens bar show.
„Schweppes Mixology je još jednom, peti put u nizu, uspeo da opravda očekivanja, okupivši na jednom mestu najbolje predstavnike bartendinga iz zemalja učesnica. Ponosni smo što iz godine u godinu imamo priliku da pratimo rast ovog takmičenja, a njegov značaj ostaće i ubuduće primaran kada je reč o razvoju i popularizaciji domaćeg i regionalnog bartendinga“, izjavila je ovom prilikom Aleksandra Todorović, Marketing menadžer u Coca-Cola kompaniji.
U prethodne četiri godine kroz ovo takmičenje prošlo je više od 200 barmena, a pored takmičara iz Srbije, i ove godine su priliku da se bore dobili i predstavnici Crne Gore i Severne Makedonije. Samo takmičenje odvijalo se u dve faze. Prva faza je trajala od marta do aprila i podrazumevala je prijavu takmičara slanjem recepture, nakon čega je svaki takmičar pozvan na jedno od regionalnih kvalifikacionih takmičenja koja su se odvijala u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Zlatiboru, kao i u Skoplju i Podgorici. Druga faza ticala se samog finala u Beogradu, gde se šesnaest najboljih borilo za titulu regionalne zvezde Miksologije za 2024. godinu.
Takođe, ovogodišnje Schweppes Mixology takmičenje, pored prava na učestvovanje barmena iz Crne Gore i Severne Makedonije, dobilo je još dve novine. Naime, po prvi put je izglasan favorit publike i njegovo ime je Jovan Belobrković, a, pored toga, Schweppes je svečano imenovao i svog prvog Brand ambasadora za Srbiju. Reč je o poznatom imenu domaćeg bartendinga i pobedniku prvog Schweppes Mixology takmičenja iz 2018. godine, Marku Miladinoviću.
„Hvala Schweppes-u na naporima koje ulaže u radu na popularizaciji bartendinga, zanimanja koje svima i u svakom trenutku ima nešto da ponudi. Čast mi je da i sam budem neko ko može da uradi dosta na popularizaciji bartendinga, ne samo kao jednog dinamičnog zanimanja, već i kao svojevrsnog načina života”, rekao je, između ostalog, ovim povodom Marko Miladinović, zvanično prvi Schweppes Brand ambasador za Srbiju.
Ovim je Schweppes, osim kao nezaobilazan sastojak omiljenih koktela u regionu, još jednom uspeo u svom naumu da domaćim, ali i regionalnim, barmenima omogući priliku da pokažu svoje veštine i kreativnost, ali i da upoznaju druge kolege, da probaju njihove kreacije i da kroz odlične primere u praksi nauče nešto novo.
Bruschetta u Novom Sadu je mali objekat, u koji je uloženo puno mašte, ali i hrabrosti. Ipak, isplatilo se jer su Novosađani prepoznali koncept, id...
pročitaj jošTrend otvaranja kafetarija je i dalje više nego prisutan. Srećom, većina ih ima odličnu ponudu kafe, baš kao i Wekker, kafeterija koja se nalazi na...
pročitaj jošPub No. 25 je mesto koji spaja autentičan ambijent sa prijatnom atmosferom i bogatom ponudom pića. Dobrodošli ste da uživate u velikom izboru točen...
pročitaj još