![Miksologija Šveps 2](https://cafebarrestoran.rs/wp-content/uploads/2024/06/Miksologija-Sveps-2-370x280.jpg)
Schweppes Mixology: Rođena je nova zvezda bartendinga
Peto po redu Schweppes Mixology takmičenje u pravljenju koktela iznedrio je novu zvezdu bartendinga i ovogodišnjeg šampiona. Reč je o Ognjenu Kita...
pročitaj jošU uzbudljivoj atmosferi kakvu samo Schweppes može da organizuje, sinoć je u hotelu Hyatt u Beogradu održano finale takmičenja „Schweppes Mixology Session 2022“. Među 20 takmičara koji su se plasirali u finale, titulu najboljeg odneo je Aleksandar Đolai, čiji je inspirativni koktel osvojio nepca čak tri kruga žirija.
Nakon kvalifikacija održanih u Kragujevcu, Novom Sadu, Beogradu i Zlatiboru, finalisti su se takmičili u osmišljavanju novih mikseva, a osnovna propozicija je, kao i prethodnih godina, podrazumevala da se jedan od 5 moćnih Schweppes ukusa nađe i u onom najboljem, pobedničkom koktelu! Aleksandar Đolai je koristio Schweppes za čvrst karakter, Tonic Water, u svom koktelu Nocturno, a njegove smele arome su se savršeno prožele sa ostalim sastojcima čime je Schweppes Mixology takmičenje još jednom opravdalo svoju inspiraciju – stvaranje novih mikseva i neponovljivih ukusa za sve ljubitelje dobrih koktela.
O izgledu, tehničkoj izvedbi, prezentaciji koktela, ali pre svega originalnosti i ukusu, svoj sud je doneo žiri koji su činili Luca Santandrea, generalni direktor kompanije Coca-Cola za tržište Srbije, Crne Gore i Severne Makedonije, Nataša Grbić, portfolio menadžer kompanije Coca-Cola HBC, popularna glumica Tamara Dragićević, kao i poznati radio voditelj Predrag Popović Pop. O tome ko će poneti titulu najboljeg barmena dodatno su odlučivali i članovi tehničkog i tajnog žirija, neki od najpoznatijih barmena, kuvara i somelijara u našoj zemlji – Raduan Hindavi, Juraj Kozma, Srećko Radojević Frenki, Vanja Puškar i Dragiša Damjanović. Događaj je moderirao Ivan Ivanović, koji je zabavnim opaskama dobru atmosferu doveo do usijanja.
„Schweppes je lider novih trendova, namenjen onima sa stilom i karakterom, a koje u životu vodi inspiracija. Naš zadatak je da zadovoljimo ukuse i očekivanja onih sa istančanim čulima, a da istovremeno barmenima pružimo priliku da svojom umetnošću oduševe i iznenade sve oko sebe, baš kao što to Schweppes čini, svakoga dana”, izjavio je Darko Mladenović, trejd marketing menadžer u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija.
Prema ocenama žirija, ali i sudeći po fenomenalnim reakcijama velikog broja prisutnih koji su u sjajnoj atmosferi uživali u uzbudljivim koktelima i navijali za svoje favorite, svi učesnici zaslužili su da ponesu titulu najboljeg.
Ipak, baš kao što je slučaj sa Shweppesom kada razmišljate u kom ukusu biste danas da uživate, odlučile su nijanse, a tri najbolja takmičara osvojila su set barmenske opreme, kao i prestižno putovanje na Berlin bar show, koji je već dugi niz godina inicijator novih trendova i inovacija i jedan od najvažnijih međunarodnih događaja u bar industriji.
Sol express & bar se može pohvaliti izuzetnom lokacijom, a ima i izvanredan barski meni, sa posebnim osvrtom na izbor za brunch. Savršeno me...
pročitaj jošPelivan, najstarija beogradska poslastičarnica, nakon pet meseci renoviranja ponovo radi. Poslastičarnica Pelivan - 170 godina tradicije Pelivan ...
pročitaj jošOtvaranjem 11. lokala u glavnom gradu, SALT shop najavio je najuzbudljivije leto uz novo vejp iskustvo. Jedinstveni vejpovi Salt, Maskking i Kub...
pročitaj još