
Sinergija tradicije i inovacije: Lavazza La Reserva de Tierra Cuba
Lavazza La Reserva de ¡Tierra! Cuba kafa je spoj bogate kubanske tradicije i inovativnog pristupa Lavazze. Kuba ima dugu istoriju proizvodnje kafe,...
pročitaj jošHagn Weingut, austrijska vinarija, prošle nedelje je predstavila četiri svoja vina. Na prezentacij su učestvovali vinski stručnjaci, distributeri, ugostitelji i novinari.
Na svetskoj vinskoj sceni relativno mlada zemlja, Austrija je do skora bila tako daleko, ali biva sve bliža. Porodična vinarija Hagn dolazi iz apelacije Weinviertel DAC koja se nalazi u oblasti donje iliti niske Austrije, blizu granice sa Češkom.
PROČITAJTE Najstarije vino pronađeno u rimskoj grobnici staroj 2000 godina
U okolini grada Mailberga, gde se nalazi sama vinarija, smešteno je 50 ha vinograda. Dominiraju zasadi belog grožđa, austrijske najzastupljenije sorte Gruner Veltliner, Welschriesling, Riesling, koje smo upravo i imali priliku da probamo, mada je mesto poznato i po proizvodnji nagrađivanog crvenog vina od sorte Zweigelt, koje još uvek nema na našem tržištu.
View this post on Instagram
Filozofija življenja u Austriji je održivost. A tome je posvećena i vinarija Hagn. Kompletna energija dolazi iz solarnih panela, čitava flota vozila je električna, boce koje se se koriste imaju sertifikat austrijske vlade Sustainable Austrija, pravljene su od tanjeg i lakšeg stakla kako bi se trošilo manje materijala, a pri tom oko 80% boca su reciklirane i ponovo korišćene.
Njihova filozofija glasi – Moramo misliti o tome kakav svet ostavljamo svojim potomcima, i dati im zadatak da isto to nastave. Porodica na tom mestu postoji i ima veze sa vinarstvom nekih 300 godina, i veoma su posvećeni tom poslu.
Sva mlada iz 2023 godine, karakteriše ih to da su kratko macerirala, 3-6 sati. Nakon čega su vina odležavala u INOX tankovima, najviše 6 meseci pre nego što su flaširana.
Obiluju svežinom, vrlo balansiranim kiselinama i šećerima. Pitka za vrele letnje dane bez mnogo pompe. Takođe, nijedno nema dodatih sulfita.
Da svedemo utiske. U pitanju su vina sa izraženom aromom voća. Pomalo mineralna, zbog sastava zemljišta na kome je loza rasla.
Organizator promocije – Team4, poslužio ih je uparena uz domaće kozje sireve, ćevape i pikantnu kobasicu sa dižon senfom.
Upravo zato što su pravljena da se piju mlada, sva vina su sa screw cap zatvaračem, što otvaranje i konzumiranje čini još lakšim.
Premium brend pića Finlandia vodka lansirao je novu globalnu kampanju, osmišljenu da uspostavi vezu sa punoletnom publikom u Srbiji, oslanjajući se...
pročitaj jošUniverzalni espreso martini već odavno dominira kao koktel sa kafom koji zbog savršene ravnoteže između slatkog likera i gorkih kofeinskih nota pru...
pročitaj jošNa donjem Dorćolu, u Carigradskoj 18, otvorena je vinoteka koja već na prvi pogled pokazuje da ima drugačiju ambiciju. Grand Crew donosi osveženje ...
pročitaj još