Legendarni golman Dejvid Džejms u Beogradu najavio aktivaciju Carlsberg te vodi u Liverpul
Kompanija Carlsberg Srbija sa ponosom ističe višedecenijsko partnerstvo brenda Carlsberg sa fudbalskim klubom Liverpul, koje sa 32 godine kontinuirane saradnje predstavlja najduže sponzorstvo u istoriji Premijer lige.
Ovim povodom Beograd je posetio Dejvid Džejms, legenda Liverpula i bivši engleski reprezentativac, koji drži golmanski rekorder po broju nastupa i odbranjenih penala u najkvalitetnijoj i najatraktivnijoj fudbalskoj ligi na svetu.
Carlsberg te vodi u Liverpul – putovanje za dvoje, utakmica iz Carlsberg lože, večera sa legendama kluba…
Pored druženja sa zvaničnom grupom navijača Liverpula iz Srbije i medija, Dejvid je iskoristio svoju posetu da zajedno sa predstavnicima Carlsberga obelodani produžetak saradnje ovog popularnog pivskog brenda i Liverpula na još 10 godina, ali i predstavi jedinstvenu aktivaciju za srpske ljubitelje fudbala pod nazivom Carlsberg te vodi u Liverpul. Aktivacija donosi mogućnost da čak tri dobitnika osvoje ekskluzivno putovanje za dvoje u Liverpul i dožive zaista nezaboravno iskustvo.
Osim gledanja utakmice Liverpula iz Carlsberg lože, put obuhvata specijalnu turu obilaska stadiona i klupskog muzeja, večeru sa legendama kluba i igranje revijalne utakmice na čuvenom Enfildu!
Aktivacija traje do 13. oktobra u prodajnim objektima Idea, Roda i Mercator, gde svaki kupac barem dva Carlsberg piva dobija mogućnost da osvoji ovu fantastičnu nagradu. Pored nje, Carlsberg je pripremio i mnoštvo vrednih poklona za potrošače, uključujući stone fudbale, elektronske pikado table i druge tematske nagrade.
Želimo da pružimo našim potrošačima neponovljivu priliku da dožive Liverpul iz ‘prvog reda’. Impresivnije od svih trofeja koje je ovaj slavni klub osvojio, među kojima je i 6 pehara prvaka Evrope, jesu strast, ljubav i lojalnost njegovih navijača. Imati priliku da to osetiš i budeš deo te tradicije verujem da je san svakog navijača i zato pozivam sve potrošače da uzmu učešće u ovoj aktivaciji – izjavio je Marko Simić, menadžer internacionalnih brendova u kompaniji Carlsberg Srbija.
– Mogu slobodno da kažem da Liverpul simbolizuje sve ono najbolje u fudbalu. Ponosni smo što smo uz njega duže od tri decenije i što ne nameravamo da stanemo. Što se nas i saradnje sa Liverpulom tiče, on zaista nikada neće ‘hodati sam’, dodao je on.