
PROFRESH – Profesionalna neutralizacija neprijatnih mirisa
Naučnici su odavno otkrili da miris najduže ostaje u ljudskom sećanju. Kada osetimo poznat miris, često nas vrati u trenutke kada smo ga prvi put d...
pročitaj jošOsam finalista, izabranih među skoro 100 prijavljenih kandidata iz Srbije, Crne Gore i Severne Makedonije, okupilo se u Beogradu na završnici prestižnog bartending takmičenja – Schweppes Mixology Session 2025.
Nakon višemesečnih priprema, pobednica Andrijana Pjevović osvojila je glavnu nagradu, sedmodnevni put u London i ekskluzivno učešće na London Cocktail Week-u, jednom od najznačajnijih svetskih događaja posvećenih miksologiji.
Za Andrijanu Pjevović London Cocktail Week neće biti samo uzbudljivo putovanje, već i jedinstvena prilika da bude deo svetske elite ove industrije, upozna najnovije trendove i učestvuje na brojnim radionicama i edukacijama. Uz to, svih osam finalista putuju i u Atinu na Athens Bar Show, jedan od najvećih evropskih sajmova umetnosti miksologije, na kome će imati priliku da dodatno razvijaju svoje veštine i razmenjuju iskustva sa vodećim profesionalcima iz sveta bartendinga.
– Schweppes Mixology je mnogo više od takmičenja, to je kreativna platforma koja okuplja hrabre, talentovane i autentične pojedince iz celog regiona. Ove godine slavili smo ne samo veštinu miksologije, već i inovaciju, duh zajedništva i trenutke koji pomeraju granice, baš kao i naš novi ukus Schweppes Purple, inspirisan onima koji se ne boje da budu drugačiji – izjavila je ovim povodom Aleksandra Todorović, Marketing menadžer u Coca-Cola kompaniji.
Finale je proteklo u atmosferi dinamičnih nastupa, originalnih recepata i autentičnih priča. Poseban ton večeri dao je i spektakularan vizuelni trenutak, kada je čitav prostor iz prepoznatljive Schweppes žute transformisan u raskošne nijanse ljubičaste, u čast lansiranja novog Purple Schweppes ukusa, sa notama crne ribizle i tropskog voća. Ovaj gala momenat dodatno je pojačao utisak da je pred publikom događaj svetskog formata.
Ovogodišnje izdanje Schweppes Mixology takmičenja bilo je šesto po redu, a ova sada već dugogodišnja tradicija započeta je 2018. godine s ciljem da osnaži i unapredi bartending scenu u Srbiji i regionu. Kroz ovu platformu, brend ne samo da otkriva i podržava izuzetne pojedince, već i aktivno učestvuje u oblikovanju profesionalne zajednice bartendera. Jer i kada se takmičenje završi, ono što ostaje jesu iskustvo, samopouzdanje, nova prijateljstva – i motivacija da se uvek ide korak dalje.
Kompanija Japan Brewery, prethodnica Kirina, osnovana je pre više od sto godina, 1885. godine. Godine 1907. kompanija Japan Brewery promenila je im...
pročitaj jošU Vinariji Čoka, vinska priča se piše više od 120 godina, pažljivo se gradi, budi emocije i otkriva identitet brendova koji su mnogima sinonim za p...
pročitaj jošLeti volimo da je sve jednostavno, lagano i osvežavajuće jer kada temperature porastu, tražimo ukuse koji hlade, bude i osvežavaju. Ne moraš da bir...
pročitaj još