Mayrex jača lance nabavke i logistiku za HoReCa sektor
Firma Mayrex d.o.o. posluje od 1993. godine, sa sedištem u Batajnici i do dana današnjeg struktura i vizija ove porodične firme je ostala ista. Ma...
pročitaj jošU tradicionalnoj anketi magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi u okviru domaćeg HoReCa sektora o situaciji i zbivanjima na tržištu. Do kraja decembra imaćete priliku da saznate šta najbolji među najboljima misle o kretanjima na tržištu, predviđanjima i daljim planovima u poslovanju.
Direktorka 13. jul, Dragana Kadović stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
“Nivo kvaliteta u HoReCa sektoru konstantno raste po svim parametrima, tako da je i u kategoriji vina primetan porast prodaje etiketa iz premium segmenta. Kvalitet sve lakše može da dođe do izražaja, a to nama kao proizvođačima odgovara. Ugostiteljima bih preporučila da što više pažnje posvete našem premium vinu Vranac Reserve, a u tome ćemo im i mi pomoći, jer je to vino koje ima zaista fantastičan odnos cena-kvalitet i već duži niz godina uživa veliko poverenje publike”.
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
Lansirali smo liniju vina Edicija 23, koja je zabeležila izuzetan uspeh. To je kreativna paleta modernih vina namenjenih novoj, mlađoj publici i mislim da će ove godine imati još veću popularnost. Sa njom smo naglasili raznolikost palete naših vina i otvorenost za novitete.
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
Pripremili smo nekoliko zanimljivih noviteta – vinjak odležao 5 godina, premium džin i premium rakiju od breskve odležalu u hrastovim burićima. Reč je o proizvodima vrhunskog kvaliteta, koji potvrđuju našu sve izraženiju orijentaciju ka ovom segmentu.
OVDE saznajte o kretanjima na HoReCa tržištu i predviđanjima za 2024. godinu
Asocijacija međunarodnih sommeliera (ASI), neprofitna globalna organizacija koja upravlja sommelierskom strukom, sa zadovoljstvom je objavila imena...
pročitaj jošPriprema kafe je umetnost, ali i vrhunska veština, a Julius Meinl trening centar idealno mesto da je savladate! Svaki iskusan ugostitelj zna da ...
pročitaj jošNikola Gregec, trade marketing menadžer u kompaniji Carlsberg, nam je otkrio koje su ključne strategije za promociju brenda. Nikola Gregec je još t...
pročitaj još