Nezapamćen kulinarski skandal: Ko se to drznuo da karbonaru strpa u konzervu, Italijani oštro reagovali
Društvene mreže su preplavljene osudama na osnovu kojih se može zaključiti da italijanski gurmani i kuvari optužuju velikog proizvođača hrane za skrnavljenje italijanske kuhinje.
Kompanija poznata po kečapu i konzerviranoj hrani nedavno je predstavila novo gotovo jelo: špagete karbonara u konzervi. Sa konzervom od 400 grama koja se reklamira kao bogata i kremasta, ovaj proizvođač je, kao strelom u srce, pogodio ne samo italijansko nepce, već i nacionalni identitet.
Kulinarski skandal – Heinz konzervirao karbonaru
Prehrambeni gigant Heinz s vremena na vreme izaziva burne reakcije kupaca, ali ovog puta neviđeno je razljutio sve Italijane. Reakcije na ovaj proizvod u Italiji su pretežno negativne.
Alessandro Pipero, vlasnik čuvenog restorana sa Michelinovom zvezdicom, Pipero Roma u Rimu i poznati stručnjak za karbonaru, za britanski The Times je ovaj proizvod uporedio sa mačjom hranom. Skandalozno, ali s čvrstim uporištem u tradiciji i značaju koji špagete karbonara imaju za Italijane i svet.
Foto: Freepik/freepik AI
Ideja da se tako kultno jelo poput karbonare ponudi u konzervi mnogim Italijanima deluje kao rukavica u lice italijanskoj kulinarskoj tradiciji.
S druge strane, proizvođač je lansirao produkt koji se prilagođava trendovima i načinu života tipičnom za Generaciju Z. Ma koliko se to činilo skaradnim.