Održan Coke Academy za HoReCa partnere
Na koji način da se ugostiteljski sektor HoReCa u Srbiji izbori sa izazovima dinamičnog tržišta, kako da privuče adekvatnu radnu snagu i prilagodi ...
pročitaj jošPandemija kronavirusa zadala je veliki udarac privredi, a jedan od najugroženijih sektora je ugostiteljstvo, koje je najpre zbog zatvaranja objekata usled proglašenja vanrednog stanja, a kasnije i zbog ograničenja radnog vremena, pretrpelo ogromne gubitke. Kompanija Coca-Cola HBC Srbija godinama podržava svoje partnere iz HoReCa sektora, ali ovog puta je otišla korak dalje i lansirala platformu HoReCa zajednica koja ima za cilj da umreži sve koje posluju u okviru ovog sektora, ali i da svim mladim nezaposlenima pomogne da započnu svoju karijeru u pomenutoj industriji.
Platforma Horeca zajednica lansirana je na online događaju pod nazivom „HoReCa zajednica za novu budućnost“ na kojoj su istaknuti pojedinci iz ugostiteljstva kao i predstavnici kompanije Coca-Cola HBC Srbija objasnili kome je i na koji način namenjena nova platforma Horeca zajednica i koje su sve njene mogućnosti.
Bojana Nenadović, direktorka marketinga u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija za Cafe Bar & Restoran istakla je da platforma nudi različite opcije različitim korisnicima:
“Platforma vlasnicima objekata u HoReCa sektoru i menadžerima nudi poslovne pogodnosti u saradnji sa našom kompanijom. Sa druge strane konobarima i ljudima koji traže posao ponudiće relevantna znanja i priliku da razviju veštine potrebne da budu konkurentniji na tržištu rada. Korisnici mogu da kreiraju svoje profile, prate dešavanja i trendove u svetu ugostiteljstva, postave oglas za posao, ili nominuju temu za diskusiju“.
Kako je dodala, podrška i osnaživanje HoReCa sektora, ali i nezaposlenih mladih u ovim izazovnim vremenima je cilj pokrenute platforme:„Horeca zajednica pokrenuta je u nameri da na jednom mestu okupimo sve zaposlene u ugostiteljstvu, ali i one koji su odabrali neko od budućih zanimanja baš iz ove oblasti. Ono što je najveći benefit ove platforme je umrežavanje i povezivanje ugostiteljskog sektora u cilju omogućavanja lakše i efikasnije komunikacije 24 sata, 7 dana u nedelji“ , kaže Bojana.
Platforma HoReCa zajednica namenjena ugostiteljima nije jedina podrška koju Coca-Cola HBC pruža ovom sektoru. Kompanija je odmah na početku mera organizovala on-line webinar sa velikim brojem vlasnika ugostiteljskih objekata kako bi čula sa kojim se problemima sve susreću i kako im može pomoći. Coca-Cola HBC Srbija pridružila se i projektu “Čisto i sigurno” u nameri da hotelski i ugostiteljski objekti dostignu standarde EU i podignu stepen bezbednosti i higijene. U tu svrhu, kompanija je veliki broj objekata podržala lansiranjem digitalnog menija, koji omogućava da se gosti bezkontaktno upoznaju sa celokupnom ponudom objekta, a u nekima i da poruče ne dolazeći u kontakt ni sa kim van svog okruženja. Zahvaljujući različitim promotivnim aktivnostima, dodatno je podržano više od 600 ugostiteljskih objekata.
Novu platformu možete istražiti na www.horecapartner.rs.
Otkrijte mogućnosti i postanite deo jedinstvene HoReCa zajednice!
Generalni menadžer SIRVIS aplikacije, Lazar Živković, pojašnjava kako će ovo inovativno rešenje doneti svežinu i efikasnost u HoReCa sektor. Danas ...
pročitaj jošSutlijaš, mnogima omiljena poslastica iz detinjstva, ne mora da bude pripreman samo na tradicionalan način. Kikkoman recept za čokoladni sutlijaš d...
pročitaj jošL'art groupe na čelu sa osnivačem i šefom Zdravkom Štrpcem, nakon par inostranih projekata ponovo podiže ugostiteljsku scenu u našoj zemlji. L'art ...
pročitaj još