
Lideri promene u hotelijerstvu: Hygiene Pro Team na Housekeeping konvenciji
U vremenu kada održivost i inovacije postaju ključni pokretači uspeha u hotelijerstvu, Hygiene Pro Team nastavlja da prednjači kao partner koji don...
pročitaj jošTradicionalna HoReCa 2025 anketa B2B magazina Cafe Bar & Restoran daje detaljan pregled kretanja na srpskom tržištu, kao i predviđanja i planove u sektoru ugostiteljstva i hotelijerstva. U okviru ovog istraživanja, koje obuhvata stanje srpskog HoReCa sektora, odgovore smo potražili od ključnih aktera, naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera najuspešnijih kompanija u industriji.
Hygiene Pro Team Sales and Marketing Manager, Bojan Golić stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
– Ugostiteljstvo u Srbiji je poslednjih godina doživelo veliki napredak, sa značajnim potencijalom za dalji razvoj, naročito u oblasti kvaliteta usluge, digitalizacije i profesionalizacije kadrova. Treba imati u vidu da potrošači sve više cene održive prakse i ekološku odgovornost u oceni svog iskustva u ugostiteljstvu. Neću reći ništa novo, ali ni manje istinito, zadovoljni gosti su najveći uspeh u ugostiteljstvu.
View this post on Instagram
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
– Hygiene Pro Team svoju poziciju na tržištu gradi kroz one-stop-shop servis, nudeći kompletna rešenja za održavanje higijene u ugostiteljstvu. Kao kuriozitet izdvojio bih naš novi poslovni centar koji je otvoren u Beogradu, koji pored izložbeno-prodajnog salona pruža mogućnost održavanja teorijskih obuka i treninga našim kupcima u okviru HPT akademije, kako bismo edukovali radnu snagu o proizvodima koje će koristiti u svom radu i kako bismo povećali njihovu efikasnost i osigurali bezbednost.
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
– „Good is enemy of the great“. Dakle, planiramo da postanemo još bolji, kako bismo našim kupcima pružili najbolje.
P. S. Priča se da smo razvili koncept dugoročnog najma mašina za pranje čaša i sudova kroz mesečne zakupnine. Pozovite da proverite.
Retko se za neki proizvod koji se vodi u kategoriji ekoloških proizvoda može reći da pravi smanjenje troškova. Nova linija hotelske kozmetike Botan...
pročitaj jošU distributivnom centru u Novom Sadu, kompanija CORP JVJV počela je sa obeležavanjem deset godina postojanje brenda Antico Sapore na tržištu Srbije...
pročitaj jošNebojša Petrović, izvršni direktor Hygiene Systems, u autorskom tekstu daje savete za održavanje podnih obloga, nekoliko najzastupljenijih vrsta. ...
pročitaj još