Ivana Ivačković, Mlekara Šabac: Uprkos teškoćama, HoReCa sektor raste iz dana u dan
HoReCa 2025 anketa B2B magazina Cafe Bar & Restoran donosi predviđanja i odgovore naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi u srpskom HoReCa sektoru i presek zbivanja na tržištu.
HoReCa 2025 anketa prati dešavanja na domaćem tržištu
Senior Marketing menadžer Mlekare Šabac, Ivana Ivačković stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
– HoReCa sektor, iako ima generalno povećanje nameta i troškova, ipak kvalitetno raste iz dana u dan. Turisti prepoznaju našu gastoronomsku ponudu i kvalitet usluge. Broj ugostiteljskih objekata raste i svakako bih posavetovala sve njih da probaju da budu drugačiji, prepoznatljivi i tako se izdvoje ponudom. Za korisnike ugostiteljskih proizvoda kafa sa mlekom je kafa ili kapućino, a zapravo se razlikuju u sastavu i kvalitetu. Treba istaći prednosti i različitosti, na primer naglasiti da se koristi profesionalno mleko za kafu Barista, tradicionalne Mlekare Šabac.
Promo Mlekara Šabac
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
– Poznati smo po sirevima i namazima, ali na profesionalno mleko za kafu Barista sam posebno ponosna. Naše je bilo da ga pozicioniramo, a ugostitelji su prepoznali kvalitet i cenovnu atraktivnost proizvoda koji doprinosti optimalnoj gustini pene i njenoj trajnosti.
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
– Planiramo da i dalje držimo kvalitet i tradiciju na zavidnom nivou, razvijamo proizvode i pakovanja koji su prvenstveno namenjeni HoReCa kanalu prodaje, a svakako ćemo ostati tajnoviti do samog plasmana. Očekujte iznenađenja.