
METRO – gastro partner Food Vision 2024
METRO je i ove godine bio Gastro partner Food Vision gastro manifestacije, u okviru Wine Vision by Open Balkan. Tokom tri dana, koliko je trajao sa...
pročitaj jošPrvu nedelju juna kompanija METRO Cash &Carry Srbija obeležila je kao Nedelju robnih marki, u okviru koje je centralno dešavanje bilo celodnevno kulinarsko takmičenje profesionalnih kuvara iz cele Srbije. Takmičenje je održano u METRO HoReCa centru, a učesnici su imali zadatak da naprave jela od namirnica iz bogatog asortimana METRO robnih marki.
Pobednica Anđela Traživuk sa članovima žirija
U izboru stručnog žirija, koji su činili predstavnici METRO-a, chef Filip Ćirić i drugi predstavnici struke, za pobednicu takmičenja proglašena je Anđela Traživuk, koja je osvojila vaučer u vrednosti od 500 evra za kupovinu u METRO-u. Kulinarsko takmičenje je imalo i humanitarnu notu, jer je svaki kuvar uz prijavu mogao da nominuje i jednu srednju ugostiteljsku školu, koja će u slučaju njihove pobede dobiti donaciju u vidu proizvoda iz METRO ponude u vrednosti od 2.000 evra. Pobedom Anđele, donaciju je dobila Ekonomsko-trgovinska škola iz Smedereva, koju je Anđela nominovala. Dodeljena je i motivaciona nagrada, koja je otišla u stručne ruke mladog kuvara Filipa Simića.
Filip Simić sa članovima žirija
Podsetimo, METRO je jedna od prvih internacionalnih kompanija koja je u Srbiji predstavila i uvela proizvode iz asortimana privatnih robnih marki.
„Kao jedini pravi veletrgovac na srpskom tržištu, mi težimo da uvek budemo pouzdan partner profesionalnih kupaca, pre svega ugostitelja i malih, samostalnih trgovaca, što znači da naša ponuda asortimana i usluga mora biti pre svega kvalitetna, stabilnog snabdevanja i da u pogledu cena odgovara potrebama svih grupa profesionalnih kupaca. Ovi principi leže u osnovi naše ponude bogatog asortimana sopstvenih robnih marki, kako lokalnih proizvoda, tako i onih poreklom iz celog sveta“, izjavio je André Rinnensland, generalni direktor kompanije METRO Cash & Carry Srbija.
Kao deo obeležavanja Nedelje sopstvenih robnih marki, METRO je odlučio i da započne dugoročno humanitarno partnerstvo sa organizacijom Zvuci Srca, kroz donaciju proizvoda iz asortimana robnih marki za potrebe njihovih radnih centara i kafića.
U okviru Nedelje robnih marki, METRO je spremio i jedinstvenu „1+1“ ponudu u okviru koje kupci mogu pronaći odličnu selekciju iz asortimana METRO robnih marki, gde kupovinom jednog artikla drugi dobijaju po simboličnoj ceni za 1 dinar.
METRO Cash&Carry Srbija deo je METRO Grupe sa sedištem u Nemačkoj (METRO AG), vodećeg veletrgovca hranom koji posluje u 30 zemalja. Kompanija u Srbiji posluje od 2005. godine, zapošljava oko 1200 ljudi, vodeći je domaći veletrgovac hranom i usmerena je na snabdevanje ugostiteljskog sektora i malih nezavisnih trgovaca. METRO robne marke nude odličan kvalitet, namenjen pre svega profesionalnim kupcima i uključuju brendove Aro, METRO Chef, Fine Life, Rioba, METRO Premium, METRO Professional, Sigma i Tarrington.
Svaka branša ima neki detalj koji se često smatra nebitnim, usputnim. I kao u svakoj branši tako i u ovoj, taj detalj je nebitan, ako je kako treba...
pročitaj jošMETRO je i ove godine bio Gastro partner Food Vision gastro manifestacije, u okviru Wine Vision by Open Balkan. Tokom tri dana, koliko je trajao sa...
pročitaj jošDobro osmišljen jelovnik ne samo da optimizuje troškove i povećava profit, već i unapređuje ukupno iskustvo gostiju u objektu. Pravljenje jelovnika...
pročitaj još