
MONIN pire crna ribizla, za više luksuza u čaši
Da li vaša karta pića nudi nešto što gosti ne očekuju, ali pamte? U eri kada se sve više traže ukusi koji odskaču od proseka, crna ribizla se vraća...
pročitaj jošU vremenu kada održivost i inovacije postaju ključni pokretači uspeha u hotelijerstvu, Hygiene Pro Team nastavlja da prednjači kao partner koji donosi promene. Na 3. Regionalnoj Hotel Housekeeping 2025 konvenciji, održanoj 3. i 4. aprila u hotelu Metropol, pokazali smo kako znanje, iskustvo i odgovoran pristup mogu oblikovati budućnost ugostiteljskog sektora.
Naša priča sa ovog značajnog događaja govori o liderstvu, rešenjima i viziji koja postavlja nove standarde u industriji.
Kao zlatni sponzor jedine regionalne konvencije posvećene housekeeping sektoru, Hygiene Pro Team je ostavio utisak na ovogodišnjoj konvenciji u hotelu Metropol. Na jednom mestu okupili su se oni koji pokreću srce svakog hotela – profesionalci iz održavanja higijene i operativnog menadžmenta, a mi smo pokazali zašto smo korak ispred.
Bojan Golić Sales and marketing manager, Bojan Stojić General Manager i Jelena Perišić Sustainability manager
Naša poruka je bila jasna: održivost nije opcija, to je obaveza savremenog poslovanja. U izlaganju koje je privuklo veliku pažnju prisutnih, govorili smo o ključnim izazovima i rešenjima za tranziciju ka održivom modelu poslovanja u hotelijerstvu.
Ne iz teorije, već iz prakse, sa iskustvom i rešenjima koja već danas menjaju način na koji naši klijenti posluju. Naglasili smo da Hygiene Pro Team ne prodaje proizvode, već rešenja, znanje i promenu.
Predstavili smo brendove iz našeg portfolija: Tork, Tana, Buzil, Saponia, Vileda, Filmop i Celtex – svaki sa jasnim fokusom na inovaciju, efikasnost i odgovornost prema okolini. Praktične demonstracije, konsultacije sa našim stručnjacima i direktan uvid u prednosti koje nudimo izdvojili su nas na polju zelene agende. Bili smo više od izlagača, bili smo partneri u znanju.
Ostvarili smo brojne kontakte sa ključnim akterima industrije, kao i operativnim timovima. Interesovanje za naše proizvode i programe govori u prilog jednoj stvari: tržište je spremno za promene, a Hygiene Pro Team je tu da ih predvodi. A dok smo pažljivo osluškivali konkurenciju, još jednom smo se uverili da naš model poslovanja, naš način razmišljanja i naša rešenja idu u korak sa svetskim standardima. Znanje, stručnost i posvećenost koje unosimo u svaku saradnju čine razliku koja se vidi.
Housekeeping konvencija nije bila samo događaj. Bila je to platforma za pozicioniranje, liderstvo i potvrdu da Hygiene Pro Team predvodi industriju ka pametnijem, efikasnijem i održivijem sutra.
Kako bi odgovorila na sve izraženiju potrebu potrošača za praktičnim, a istovremeno kvalitetnim i autentičnim proizvodima, kompanija Coca-Cola HBC ...
pročitaj jošPremium brend pića Finlandia vodka lansirao je novu globalnu kampanju, osmišljenu da uspostavi vezu sa punoletnom publikom u Srbiji, oslanjajući se...
pročitaj jošAdnan Kovačević je svoju profesionalnu karijeru započeo 2018. godine u kompaniji Coca-Cola HBC, na poziciji marketing specijaliste, gde je stekao s...
pročitaj još