Office Direct
07.01.2025 Horeca oprema

Lazar Cvjetković, OfficeDirect: Zadovoljstvo klijenata je temelj našeg poslovanja

OfficeDirect d.o.o. uspešno posluje na domaćem tržištu od 2017. godine, kao firma speicijalizovana za profesionalnu higijenu i kancelarijska rešenja. OfficeDirect asortiman obuhvata renomirane svetske brendove poput Tork, Diversey, Taski, Celtex, Wepa, Vileda Professional, TTS i mnoge druge.

OfficeDirect je sinonim za najviši standard higijene

Proizvodi i rešenja koje nudi OfficeDirect d.o.o. prilagođeni su specifičnim potrebama i najvišim standardima higijene u objektima gde je to od ključnog značaja, kao što su medicinske ustanove, hoteli, javni prostori, industrijski pogoni, restorani i sl.

Ono što OfficeDirect d.o.o. izdvaja je individualni pristup svakom klijentu i potpuna posvećenost njegovim potrebama, implementirajući savremena sistemska rešenja kako bi optimizovali poslovanje klijenata na najefikasniji način. O razvoju, ključnim koracima, inovacijama i planovima razgovarali smo sa direktorom i osnivačem Lazarom Cvjetkovićem.

Lazar Cvjetkovic Office Direct

Postali ste prepoznatljivo lice u industriji i uspeli ste sjajno da se pozicionirate kao firma, koji koraci u razvoju su bili presudni?
– Prevashodno smo uspeli da prepoznamo potrebe klijenata i da fokus celog poslovanja stavimo na uslugu, jer danas na kraju krajeva svi mogu doći do robe, lako je nabaviti, ali nismo se orjentisalni kao klasična trgovina, već je akcenat na što boljoj usluzi i rešavanju problema kao i na zajedničkoj strategiji koja bi kupcima donela uštedu. Mislim da nas je upravo to pozicioniralo i istaklo na tržištu. Kvalitetan servis je neophodan ali i isključivo kvalitetna roba koja nije najjeftinija ali zahteva posebnu pažnju, pun servis i konstantnu dostupnost što uključuje i rad vikendom.

Sarađujete sa poznatim domaćim i stranim kućama kao i sa brendovima Tork, Taski, Diversey, TTS, Vileda Professional, Fellowes i drugi. Kako je došlo do međusobnog prepoznavanja i saradnje?
– Od samog starta potpuno jasno nam je bilo da moramo osvajati tržište kvalitetom i tu jednostavno nema kompromisa. Kvalitet usluge iziskuje najbolje brendove. Nismo želeli da plasiramo robu lošijeg kvaliteta jer to nosi nezadovoljstvo kupaca a ujedno i stvara zabludu da će uštedeti novac. Upravo zato se u našem portfoliju nalaze najpoznatiji svetski brendovi poput onih iz vašeg pitanja. Domaće firme ali i firme poput Essity, prepoznale su nas kao adekvatne partnere a mi s druge strane trudimo se da opravdamo njihovo poverenje. Počeli smo sa brendom Tork a kasnije smo obogatli portfolio drugim poznatim brendovima na obostrano zadovoljstvo.

Poznato je da pratite inovacije i da ih implementirate u posao. Šta konkretno one donose?
– Praćenje inovacija je od izuzetne važnosti u današnje vreme. Kad smo 2017. godine pokrenuli biznis, shvatili smo da u tehnološkom smislu prodaje, konkurencija nije bila dovoljno razvijena jer su ljudi navikli na tradicionalno poslovanje, dok smo mi kao firma to promenili i određena sredstva uložili u on-line portal i B2C platformu koju razvijamo u kontinuitetu. Takođe, društvene mreže su danas veliki deo svakodnevnog života, tako da se i u tom segmentu razvijamo. Trenutno sarađujemo sa kompanijom koja se bavi razvojem aplikacije SIRVIS preko koje se vrši on-line poručivanje što je sada trend.

Od starta su nam bila interesantna nova rešenja kad je asortiman u pitanju. Sa zadovoljstvom ih plasiramo i na taj način spoznajemo kako tržište diše kad su inovacije u pitanju. Trudimo se da među prvima iznesemo novine i samim tim uradimo optimizaciju i unapredimo poslovanje klijenata.

Office Direct 2 u 1 krpa

Promo Office Direct

Jedan od bitnih pravaca u poslovanju firme OfficeDirect, odnosi se na inovacije. Krpa 2 u 1 upravo to potvrđuje. To je Torkova visokoupijajuća, abrazivna krpa za ribanje i čišćenje, koja predstavlja revoluciju u oblasti higijene. Ne grebe površine i može se koristiti do10 puta nakon ispiranja.

Da li vaša firma pomaže klijentima u vidu edukacija, obuka ili saveta u vezi sa pravilnom upotrebom ili održavanjem proizvoda?
– Suština je da klijenti u nama vide pouzdanog partnera. Naše poslovanje upravo se svodi na podršku i zajedničko razvijanje strategije koja uključuje obuke i savete. Primera radi, u određnom tržnom centru fluktoacija zaposlenih je velika a mi smo tu da konstantno obučavamo nove ljude, rešavamo tekuće probleme i trudimo se da budemo na usluzi. Bez podrške koje pružamo, naše poslovanje bi se pretvorilo u klasičnu veleprodajnu trgovinu što nikako ne želimo.

Ukoliko se kupac opredeli za dugoročnu saradnju da li može očekivati dodatne benefite, fleksibilne ugovore ili nešto slično?
– Apsolutno. Pored kvalitetne robe, npr. kad je u pitanju brend Tork, klijenti sa kojima ostvarimo dugoročnu saradnju, dobijaju besplatno opremu na korišćenje. Moguće je rentiranje dela opreme a postoji i mogućnost dobijanja određenih dozirnih sistema za precizno doziranje hemije za određene operacije čišćenja, ili automatizovanih pranja. Takođe, dobijaju kompletan servis kao i kompletnu obuku i analizu isplativosti projekata. Važno je istaći i to da ukoliko se klijent opredeli za neki od naših sistema, isti može dobiti na testiranje. Faktički za svaki veći projekat radimo takozvano pilot testiranje, gde postavimo kompletnu opremu za koju je klijent zainteresovan i testiramo je. Nakon toga, određeni period pratimo potrošnju i radimo analizu isplativosti.

Vaši artikli pokrivaju većinu industrija. Da li planirate proširenje asortimana proizvoda u budućnosti?
– Tačno je da pokrivamo većinu industrija ali se trudimo da kroz inovacije i razvoj uđemo i u one koje trenutno ne pokrivamo. Konkretno, proširili smo portfolio profesionalnom opremom za aromatizaciju prostora i prečišćavanje vazduha, tako da je to nova sfera u poslovanju, jer smo kroz vreme shvatili da je higijena vazduha takođe bitna u jednom poslovnom okruženju. Kako se budemo razvijali, tako ćemo širiti i asortiman različitim proizvodima koji će biti pogodni za različite industrije i delatnosti.

Proizvodi koje distribuirate su uglavnom ekološki prihvatljivi i biorazgradivi. Koliko ste posvećeni zelenoj agendi?
– Preteći svetske trendove posvećeni smo zelenoj agendi kao i naše firme partneri. Smatram da je to izuzetno važno za širenje kolektivne svesti o ekologiji i zaštiti životne sredine. U budućnosti planiramo i nabavku električnih dostavnih vozila, kako bismo ličnim primerom podstakli i druge kompanije da razmišljaju u tom pravcu.

Kako vidite poziciju vaše firme na tržištu u dolazećoj 2025. godini?
– U narednoj godini firmu vidim kao stabilnu, jasno orjentisanu i prvenstveno posvećenu još čvršćim partnerskim odnosima kako sa postojećim tako sa i novim klijentima i naravno radujem se dolazećim inovacijama. Za kraj, poželeo bih Vama i Vašim čitaocima i svim saradnicima sve najbolje u novoj 2025. godini.

OfficeDirect d.o.o.

[email protected]
Tel. +381 11 32 94 160

AUTOR: Miodrag Aleksić / N.S.

IZVOR: Cafe Bar & Restoran

FOTO: AI, OfficeDirect

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije