
Soulfood & Sirvis: Digitalno partnerstvo koje menja pravila igre u HoReCa
Kompanija Soulfood, jedna od vodećih distributera hrane i pića u Srbiji, ušla je u strateško partnerstvo sa SIRVIS aplikacijom, modernom B2B e-comm...
pročitaj jošU tradicionalnoj anketi magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi, u okviru domaćeg HoReCa sektora o situaciji i zbivanjima na tržištu.
Tork Key Account Manager, Igor Mišić stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
– HoReCa sektor se trenutno suočava sa brojnim izazovima, od povećanja operativnih troškova do promena u navikama potrošača. Ključ uspeha leži u optimizaciji poslovanja i pružanju vrhunskog iskustva gostima. Savetujemo vlasnicima ugostiteljskih objekata da fokus stave na održivost i efikasnost – investirajte u visokokvalitetne i pouzdane proizvode koji smanjuju potrošnju resursa poput vode, energije i higijenskog materijala. Takođe, prilagodite se novim trendovima, poput digitalizacije usluga, i uvek budite korak ispred očekivanja gostiju.
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
– Jedan od naših najuspešnijih proizvoda je Tork Xpressnap® dispenzer za salvete, koji pomaže u smanjenju potrošnje salveta za čak 25%. Ovaj inovativni proizvod ne samo da optimizuje higijenske standarde već i doprinosi održivosti, čime ga prepoznaju ugostiteljski objekti svih veličina. Klijenti ga hvale zbog praktičnosti, dizajna i uštede troškova, što ga čini idealnim za moderan HoReCa sektor. Pored toga nudi prostor za reklamu koji je jako bitna stavka ka svim marketinškim aktivnostima koje objekat želi da prenese ka gostima.
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
– Naša kompanija planira dalje širenje asortimana održivih i inovativnih rešenja, uz fokus na podršku partnerima u optimizaciji njihovog poslovanja. Fokusiraćemo se na digitalizaciju usluga, edukaciju o higijeni, i unapređenje korisničkog iskustva. Poseban akcenat stavljamo na jačanje prisutnosti u svim HoReCa kanalima, kao i podršku lokalnim partnerima kroz personalizovane pristupe i marketinške aktivnosti.
Slične teme:
Tork natural proizvodi zadovoljavaju najviše kriterijume održivosti
Tork Workflow – novi higijenski vodič u službi ugostitelja
Premium brend pića Finlandia vodka lansirao je novu globalnu kampanju, osmišljenu da uspostavi vezu sa punoletnom publikom u Srbiji, oslanjajući se...
pročitaj jošU srcu severne Vojvodine, na tlu bogatom istorijom i vinogradarskom tradicijom, nalazi se Vinarija Čoka, simbol kontinuiteta, posvećenosti očuvanju...
pročitaj jošU svetu kafe, gde se kvalitet meri svakim gutljajem, mleko koje barista koristi može biti presudni faktor. Zato ne čudi što je Cremoso Latte tokom ...
pročitaj još