Tork Workflow – novi higijenski vodič u službi ugostitelja
Pandemija i klimatska kriza doveli su do strožijih očekivanja od strane kupaca u smislu higijene restorana i održivosti. Istraživanja pokazuju da n...
pročitaj jošTork, kao svetski brend broj 1 u profesionalnoj higijeni i kao neko ko oblikuje tržište u ovoj oblasti, pomaže klijentima da poboljšaju nivo poslovanja. Kuriozitet je da se preko 7 miliona dispenzera montira globalno svake godine što ukazuje na ogromno poverenje od strane klijenata, otkriva nam na početku razgovora Igor Mišić, menadžer u kompaniji Tork Srbija i BiH.
* Kako iz vaše perspektive izgleda stanje u HoReCa sektoru i šta biste savetovali vlasnicima ugostiteljskih objekata, kako bi unapredili kvalitet usluga?
Zbog očiglednog manjka kvalifikovane radne snage, pristup gostu potrebno je podići na viši nivo kroz implementaciju lakših rešenja ordera i dostupnosti informacija ponude u samom objektu. Takođe, poboljšanje higijene olakšava rad i znatno doprinosi boljem utisku tako da upotreba novih i modernih rešenja je maltene obavezna.
* Koji se proizvod, iz vaše bogate palete proizvoda, izdvojio kao najtraženiji?
Definitivno bih istakao kao najuspešniji proizvod i rešenje, H1 za brisanje ruku u rolni. Rame uz rame sa njim je i sistem toaletnog papira T9 čijom upotrebom ne postoji mogućnost da dođe do zapušavanja odvoda.
* Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
U narednoj godini bavićemo se edukacijom HoReCa sektora kroz Workflow rešenja u kuhinji, tako što ćemo kroz zajedničku vizitu same kuhinje doći do pravih Tork rešenja. Podržavamo i vodimo se Green inicijativom jer naši natural proizvodima zadovoljavaju najviše kriterijume održivosti.
Igor Mišić
Key account menadžer Tork Srbija i BiH – Tork
OVDE saznajte o kretanjima na HoReCa tržištu i predviđanjima za 2024. godinu
Nakon serije izlaganja u drugoj polovini 2023. i u prvim mesecima 2024, što na svetskim sajmovima (Milano, Longarone, Rimini) tako i na domaćim reg...
pročitaj jošUoči otvaranja 31. „Jutro“ radnje u okviru METRO trgovačke franšize, kompanija je pokrenula i novi sajt posvećen ovom programu, sa idejom da to bud...
pročitaj jošOvaj naslov nikad nikog ne bi naveo da je u pitanju kuhinjska krpa, ali ovaj novi proizvod MCO je upravo to – ljubav na prvi dodir. Španski proizvo...
pročitaj još