Ne samo sveže, sveže non-stop: Tork Constant, revolucija osveživača prostorija
Tork je lansirao novi sistem osveživača vazduha kako bi toaleti konstantno odisali svežinom – dizajniran tako da se vrlo jednostavno dopunjava. Loš...
pročitaj jošPandemija i klimatska kriza doveli su do strožijih očekivanja od strane kupaca u smislu higijene restorana i održivosti. Istraživanja pokazuju da nakon pandemije 6 od 10 ljudi obraća više pažnje na čistoću, a 90 odsto njih smatra da je zeleni pristup ključan. Da bi ispunio ova očekivanja, Tork-Essity, profesionalni brend higijene, razvio je Tork WorkflowTM: kompleksnu profesionalnu konsultantsku uslugu koja pomaže restoranima da obezbede higijensko i održivo okruženje od kuhinje i prostora za goste do toaleta, uz istovremeno poboljšanje operativne efikasnosti i smanjenje troškova.
„Čistoća je jedan od najvažnijih aspekata bilo koje kuhinje, ali ukoliko čišćenje u toku samog posla nije dobro organizovano, može lako da izbaci kuvare iz njihovog ritma. Naša istraživanja pokazuju da se 77% osoblja slaže da prekidi u toku posla na njih imaju negativan uticaj a 3 od 4 zaposlenih tvrdi da bi bili srećniji da rade u urednijoj sredini“, kaže Igor Mišić, menadžer Tork brenda za Srbiju.
Koliko je značajna dobra organizacija u poslu potvrđuje šef Miloš Jovanović, ambasador brenda Tork:
“ U našem poslu od ključnog je značaja da se sve postavi na svoje mesto i da se ozbiljno pristupi higijeni kao bitnom segmentu. Ne radi se samo o održavanju kuhinje čistom već i o uspostavljanju pravila i praksi za osoblje koje će raditi svoj posao konstantno kvalitetno i brzo. Podjednako je važno obratiti pažnju i na optimalanu efikasnost njihove radne sredine, uključujući laku dostupnost higijenske opreme i njihov izbor. Kuhinja može dobro da funkcioniše ako svi streme ka istom cilju, ako su dobro organizovani a higijena mora da bude na najvišem mogućem novou. Tu nastupa “Tork WorkflowTM koji zaista pomaže u svakodnevnom radu.“ – ističe Miloš i dodaje: „Svakim danom uviđam da gosti sve više vode računa o životnoj sredini. Restoran može da napravi razliku u mnogim segmentima: kupovinom lokalnih i sezonskih sastojaka, smanjenjem otpada i korišćenjem energetski efikasne kuhinjske opreme. Mnogo toga naravno zavisi i od higijene, a Tork je idealan partner u ovoj oblasti.”
Torkova matična kompanija Essity, vrednuje održivost kao ključni faktor njihovog poslovanja. Cirkularna ekonomija takođe je važna za kompaniju. Najveća fabrika Essity u Francuskoj, tačnije u Hondouvilu, lider je u recikliranju papirnih vlakana iz ambalaže hrane i pića od 2008. godine, a nedavna ekspanzija povećala je kapacitete fabrike za reciklažu za 40%. To omogućava reciklažu skoro svih ambalažnih materijala, uključujući plastiku i aluminijum.
Essity koristi reciklirane materijale za izradu papirnih proizvoda. U skladu sa tim kompanija je nedavno prva na svetu otvorila prvu profesionalnu liniju za proizvodnju papira koristeći odbačenu ambalažu za hranu i mleko kao sirovinu, reciklirajući tako 25.000 tona ambalaže godišnje, što je ekvivalentno 60% količine kartona od hrane i pića prikupljenih, sortiranih i recikliranih u celoj Francuskoj.
OVDE možete pratiti više HoReCa vesti
M&L International možete obezbediti sve što vam je potrebno za savršenu pizzu. Od profesionalnog Pivetti brašna za pizzu, Terra Creta maslin...
pročitaj jošPriprema kafe je umetnost, ali i vrhunska veština, a Julius Meinl trening centar idealno mesto da je savladate! Svaki iskusan ugostitelj zna da ...
pročitaj jošKompanija Spices of the World d.o.o. sa zadovoljstvom najavljuje proširenje svoje ponude predstavljajući novi zamrznuti program azijske hrane. Spi...
pročitaj još