Predstavljamo La Sastreria španska vina od cenjene sorte garnacha
Španska La Sastreria vina napravljena od veoma cenjene sorte garnacha, idealan su izbor za svakoga ko uživa u vinu, ali i za hotelijere, vlasnike r...
pročitaj jošMETRO Cash & Carry Srbija otvorio je novi objekat u Šapcu, na novoj adresi (Severna transverzala 19) u značajno većem prostoru.
Novi, veletrgovinski, objekat prostire se na 1.800 kvadrata i u asortimanu ima oko 2.500 proizvoda namenjenih profesionalnim kupcima, sa uočljivo proširenom ponudom svežih i ultrasvežih proizvoda.
„Kao veletrgovac, METRO svoj fokus poslovanja stavlja na profesionalne kupce, pre svega iz ugostiteljskog i samostalnog trgovačkog sektora u celoj Srbiji. Ugostitelji, ali i mali, nezavisni trgovci uvek mogu da računaju na kvalitetne, sveže i dostupne proizvode, po cenama koje garantuju njihovo dugoročno i održivo poslovanje. Verujemo da će postojeći, ali i novi kupci ovo prepoznati, a prve reakcije govore da je odluka da osnažimo svoje prisustvo u Šapcu bila ispravna. Sigurni smo da ovaj region ima veliki razvojni potencijal u pogledu ugostiteljstva i preduzetništva i mi ćemo se i dalje truditi da budemo oslonac svojim kupcima“, smatra Andre Rinnensland, generalni direktor kompanije METRO Cash & Carry Srbija.
Radno vreme novog objekta je od 6 do 18 časova radnim danima, a subotom od 6 do 16 časova.
Da podsetimo, METRO Srbija je član METRO grupe, vodeće svetske veletrgovine sa sedištem u Dizeldorfu, u Nemačkoj. METRO grupa je prisutna u 30 zemalja i zapošljava preko 100.000 ljudi. U Srbiji METRO ima 9 objekata, u 7 gradova, i zapošljava 1.200 ljudi posvećenih uspehu ugostitelja i samostalnih trgovaca.
Pandemija i klimatska kriza doveli su do strožijih očekivanja od strane kupaca u smislu higijene restorana i održivosti. Istraživanja pokazuju da n...
pročitaj jošOvaj naslov nikad nikog ne bi naveo da je u pitanju kuhinjska krpa, ali ovaj novi proizvod MCO je upravo to – ljubav na prvi dodir. Španski proizvo...
pročitaj jošPlatforma hvala.tips je kreirana za restorane, hotele i druge uslužne delatnosti, a omogućava laku komunikaciju sa klijentima preko jedne kontrolne...
pročitaj još