Tork Workflow – novi higijenski vodič u službi ugostitelja
Pandemija i klimatska kriza doveli su do strožijih očekivanja od strane kupaca u smislu higijene restorana i održivosti. Istraživanja pokazuju da n...
pročitaj jošU tradicionalnoj anketi magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi u okviru domaćeg HoReCa sektora o situaciji i zbivanjima na tržištu. Do kraja decembra imaćete priliku da saznate šta najbolji među najboljima misle o kretanjima na tržištu, predviđanjima i daljim planovima u poslovanju.
Direktor prodaje i operacija METRO Cash & Carry Srbija, Dušan Čolović stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
“Ugostiteljski sektor ide uzlaznom putanjom i svake godine beleži sve bolje rezultate. Srbija ima ozbilljan rast stranih turista i to se odražava i na širenje ponude i sve veću zastupljenost različitih kuhinja. Istovremeno, gosti postaju sve zahtevniji i očekuju vrhunsku uslugu. Svedoci smo i sve bolje prepoznatljivosti objekata kroz Michelin priznanja. Vidljiv je trend sve pažljivijeg odabira namirnica, a kvalitet obroka i usluge su na višem nivou, sa akcentom na dekoraciju i prezentaciju hrane. Ugostiteljima bih savetovao da na prvom mestu bude kvalitet, da se neguje autentičnost i prepoznatljivost jela koje nude”.
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
Nemoguće je odlučiti se za jedan proizvod, jer je METRO prepoznatljiv po širokoj paleti proizvoda koja zadovoljava sve kuhinje. Izdvojio bih svežu morsku ribu sa dnevnom ponudom od 60 različitih vrsta, kao i METRO Chef proizvodi koji su kreirani u saradnji sa šefovima kuhinja sa ciljem da zadovolje i najzahtevnije ugostiteljske potrebe.
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
METRO će kao partner profesionalaca nastaviti da se prilagođava zahtevima i potrebama ugostitelja, kroz konstantno unapređenje asortimana, digitalnih rešenja i servisa. Kako kažu naši kupci “vreme je novac”, a mi ćemo se truditi da uštedimo vreme i tako ih podržimo u njihovom razvoju.
OVDE saznajte o kretanjima na HoReCa tržištu i predviđanjima za 2024. godinu
Pandemija i klimatska kriza doveli su do strožijih očekivanja od strane kupaca u smislu higijene restorana i održivosti. Istraživanja pokazuju da n...
pročitaj jošPlatforma hvala.tips je kreirana za restorane, hotele i druge uslužne delatnosti, a omogućava laku komunikaciju sa klijentima preko jedne kontrolne...
pročitaj jošNakon serije izlaganja u drugoj polovini 2023. i u prvim mesecima 2024, što na svetskim sajmovima (Milano, Longarone, Rimini) tako i na domaćim reg...
pročitaj još