Mayrex jača lance nabavke i logistiku za HoReCa sektor
Firma Mayrex d.o.o. posluje od 1993. godine, sa sedištem u Batajnici i do dana današnjeg struktura i vizija ove porodične firme je ostala ista. Ma...
pročitaj jošKompanija Knjaz Miloš u proteklih nekoliko godina brojnim inovacijama u portfoliju, optimizacijom poslovanja i ulaganjem u tim funkcionalnih eksperata, napravila je pravi preokret u poslovanju i transformisala se u lidera u proizvodnji vode i napitaka na teritoriji Zapadnog Balkana.
Sveobuhvatni portfolio krčio je svoj put i u ugostiteljskim objektima, gde su novim i rebrendiranim proizvodima vrata otvarali dobro poznati brendovi kompanije Knjaz Miloš, Aqua Viva i Guarana. U razgovoru sa HoReCa menadžerom kompanije Knjaz Miloš, Markom Gojkovićem sumirali smo prošlu godinu, ali smo se i dotakli planova za 2024.
„Iza nas je, što se HoReCa sektora tiče, uspešna i lepa godina. Bilo je izazova sa kojima smo se svi suočavali, a na koje su ugostitelji i hotelijeri odgovorili hrabrošću i inventivnošću, donoseći pregršt novih formata i mogućnosti nama kao svojim partnerima, i naravno, na prvom mestu, gostima. Doživeli smo pravi procvat širom zemlje u pogledu mogućnosti i možemo da stanemo rame uz rame sa liderima u tom pogledu“.
View this post on Instagram
* Proizvod iz vaše palete koji biste izdvojili kao najuspešniji?
Pričamo o ugostiteljstvu, što znači da se odgovor na pitanje sam nameće i glasi – „Knjaz Miloš“. Srećni smo što se institucija nacionalnih restorana i kafana dodatno osnažuje, što našem Knjazu daje novu mladost, vitalnost i relevantnost u najveselijim momentima druženja. S druge strane, deo naše sveobuhvatne ponude je i Pepsi portfolio, pa smo, radeći sa globalnim brendovima, osvajali i neka nova mesta uživanja u našim proizvodima – bioskope, fast food objekte… Posetioci ugostiteljskih objekata to uveliko primete, pa svojim očekivanjem dostupnosti Pepsija sami učvršćuju njegovu poziciju.
* Možete li nam ukratko otkriti koji su planovi vašeg HoReCa segmenta?
Plan nam je da nastavimo sa strategijom koju smo postavili i negovanjem snažnih prijateljstava u HoReCa kanalu, gde se broj naših saradnika na Pepsi portfoliju već u prvoj godini višestruko uvećao. Cilj nam je da dobrom ponudom i razumevanjem potreba pomognemo partnerima da ostvare svoje ciljeve, stvarajući tako i našim brendovima – lokalnim i globalnim – prostor za rast.
Marko Gojković
HoReCa menadžer Knjaz Miloš
OVDE saznajte o kretanjima na HoReCa tržištu i predviđanjima za 2024. godinu
Iza 2 beogradska coffee bara, simboličnog naziva Osam, stoji bračni par, Elena i Stanislav. O njihovim počecima, konceptu, ponudi, razlici između R...
pročitaj jošBarcaffè Espresso ponovo je ostvario izvanredan uspeh na prestižnom takmičenju International Coffee Tasting 2024, osvojivši dve zlatne medalje u ko...
pročitaj jošU jedinstvenom ambijentu Bara Saša u Beogradu, imali smo priliku da uživamo u degustaciji izuzetnih vina Château Angludet i Château Palmer, dragulj...
pročitaj još