Atlantic Brands, Dragoljub Radojičić stanje u HoReCa sektoru komentariše
27.12.2023 Horeca oprema

Atlantic Brands u 2024. planira novitete u portfoliju, radionice i obuke za HoReCa zaposlene

U tradicionalnoj anketi magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi u okviru domaćeg HoReCa sektora o situaciji i zbivanjima na tržištu. Do kraja decembra imaćete priliku da saznate šta najbolji među najboljima misle o kretanjima na tržištu, predviđanjima i daljim planovima u poslovanju.

Dobavljači su amortizovali nedaće, ali troškovi poslovanja su porasli za skoro 30%

Direktor HoReCa – Atlantic Brands, Dragoljub Radojičić stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
Tržište je bilo izloženo velikim izazovima. Problem sa radnom snagom je akutan. Dobavljači su amortizovali nedaće, ali troškovi poslovanja su porasli za skoro 30%! Ipak, sa ponosom mogu da kažem da HoReCa živi! Predlažem vlasnicima objekata da pažljivo rade analize troškova, kalkulacije profitnih marži, smišljeno profilišu svoje lokale i nude kvalitet. Znate kako kažu: Teška vremena stvaraju jake ljude. To je HoReCa!”.

Dragoljub Radojičić:

Dragoljub Radojičić – Direktor HoReCa Atlantic Brands

Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
Uvek je neko u boljoj formi od ostalih; uvek je neko zvezda, neko golgeter, neko najkorisniji igrač. Ove godine zvezda “na terenu” bila je naša Cockta, prvo gazirano piće naših prostora koje je dobilo novu mladost. Tu je i jedinstvena Cedevita, ceo program Rauch sokova čiji smo distributeri za Srbiju, ali kao “MVP” igrača izdvojio bih Barcaffe espresso, sa direktnim prisustvom u preko 2.000 objekata i sa preko 80.000 popijenih šoljica svakog dana.

Atlantic Brands planira novitete u portfoliju, radionice i obuke za zaposlene u HoReCa sektoru

Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
Atlantic Brands je prepoznat kao dobavljač na koga možeš da se osloniš; sistem poručivanja robe i isporuke precizan je i transparentan. Aktivacije se planiraju unapred i na vreme. Servis opreme je redovan i kvalitetan. U planu su noviteti u portfoliju, ali i radionice i obuke za zaposlene u HoReCa sektoru. Nije prodaja samo posao da bismo ga radili, mi kupcima ne prodajemo, već pomažemo u kupovini i jednostavno gajimo ljude da vole to što rade. A mi to radimo na svoj način.

OVDE saznajte o kretanjima na HoReCa tržištu i predviđanjima za 2024. godinu

AUTOR: SVETISLAV STOJANOVIĆ

FOTO: SHUTTERSTOCK, PRIVATNA ARHIVA

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije