Dragoljub Radojičić:
03.08.2023 Drink

Dragoljub Radojičić: „Formula za uspeh Atlantic grupe je u domaćinskom pristupu“

HoReCa je odnos, učenje, upornost , predanost i pre svega emocija prema poslu koji radimo, prema ljudima sa kojima radimo, ali i onim ljudima sa kojima se družimo u radu, a takva druženja uvek su najbolja“, ističe na početku intervjua Dragoljub Radojičić, direktor HoReCa Srbija, Atlantic grupe.

Dragoljub Radojičić: Intervju

Vaš pristup poslu je specifičan i inovativan, u čemu se ogledaju te karakteristike?

Ponosan sam što sam deo kompanije koja je iznela mnogo inovacija u ugostiteljskom sektoru u najrazličitijim kategorijama: od espresso kafe (barcaffe), preko snekova, sokova, gaziranih i energetskih napitaka pa do žestokih premium alkoholnih pića. HoReCa je učenje, upornost , predanost i pre svega emocija prema poslu koji radimo i prema ljudima sa kojima radimo, ali i onim ljudima sa kojima se družimo u radu, a takva druženja uvek su najbolja. Trudimo se da ovaj naš posao „sa obe strane šanka“ bude i dalje lep, a da naši kupci i potrošači uvek dobiju više od onoga što očekuju, ne samo da budu zadovoljni, već, zašto da ne – i pomalo razmaženi. Jer tu smo zbog njih, a mi to radimo – na svoj način.

Dragoljub Radojičić:

 Nakon tranzicije koje je pretrpela bivša Jugoslavija poznati brendovi Atlantic Grupe opstali su i postali neizostavni deo tržišta, kako je to postignuto?

Principali Atlantic Grupe u HoReCa kanalu neki su od najpoznatijih svetskih i evropskih brendova kao što su: Red Bull, Rauch, Bacardi, Martini, Jim Beam i Curvoisier, ali ono što nas zaista čini posebnim jeste to da su brendovi u vlasništvu Atlantic Grupe među najpoznatijim ExYu brendovima; pričam o Cedeviti i Cockti, ali i brendovima drugih kategorija, kao što su: Smoki, Najlepše želje, Bananica, Argeta, Grand kafa… Svi ti tradicionalni brendovi su zahvaljujući Atlantic Grupi nastavili uspešno da rastu i prilagođavaju se novim generacijama i izbegli sudbinu mnogih voljenih brendova “naše i vaše mladosti” koji su u tranziciji i transformaciji bivšeg jugoslovenskog prostora izgubili vezu sa svojim kupicima, kvalitet i neretko sopstveni identitet. Svi ti respektabilni brendovi u okviru Atlantic Grupe dobili su u novi podsticaj da nastave da se razvijaju na svim tržištima regiona, i ne samo zadrže vodeće pozicije u ključnim kategorijama, već́ i da ih dodatno poboljšamo i učinimo još važnijim. Formula za uspeh krije se u tome da su naši brendovi domaći na svojim tržištima gde su nastali i gde se razvijaju, ali da se njihov nastup i prezentacija na svakom regionalnom tržištu, pa i šire planira i usaglašava prema specifičnostima tih tržišta, i uz razmenu iskustava u okviru čitave Atlantic Grupe, kao multinacionalne kompanije, koja posluje širom Evrope.

Dragoljub Radojičić: U fokusu je Cockta

Kad spominjemo brendove, u fokusu je Cockta čija popularnost ne prestaje da raste a koja ove godine koja slavi 70. rođendan.

Pre 4 godine relansirali smo našu Cocktu, najpopularnije gazirano piće bivše Jugoslavije u potpuno novom ruhu, sa novim dizajnom i ugostiteljskim pakovanjem 0.275 lit, podmlađenu za „Cockta Free“ legendarni ukus bez šećera, a orginalna Cockta zadržala je prepoznatljivi ukus šipka i biljnih ekstrakata, začinjenih prirodnim CO2, bez glukozno-fruktoznog sirupa, ortofosforne kiseline i kofeina. Prošle godine lansirana je i „Cockta Blondie“ sa ukusom pomorandže, kao inovaciju i najnoviji je član Cockta porodice. Očekivanja su bila da se Cockta podmladi, stekne nove potrošače, ali i da stare podseti na najlepša vremena. Danas, Cockta je široko zastupljena u HoReCa kanalu i veoma sam ponosan na rezultat koji smo napravili. Rezultat, koji nas obavezuje da nastavimo dalje, istim tempom.

Dragoljub Radojičić:

Povodom rođendana Cockta u sezonu ulazi sa novom komunikacionom platformom »Od čega si ti?«, recite nam nešto više o tome.

Ideja za ovogodišnju rođendansku kampanju »Od čega si ti?« proistekla je iz činjenice da je Cockta stvorena drugačija i da je njena receptura nepromenjena već 70 godina. Cockta podseća potrošače na specifičnosti svog sastava, ističući jedinstvenost svojih sastojaka ali i jedinstvenost svojih konzumenata.

Dragoljub Radojičić:

AUTOR: MIODRAG ALEKSIĆ

FOTO: MLADEN SEKULIĆ I ATLANTIC GRUPA

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije