
Mixeri za barmene: Three Cents u Coca-Cola portfoliju
Porodica premium craft mixera Three Cents je odnedavno dostupna HoReCa zajednici u Srbiji. U misiji da bude vodeći 24/7 partner za osveženje, kompa...
pročitaj jošNedavno je lansirana HoReCa zajednica, jedinstvena on line platforma za sve koji posluju u sektoru ugostiteljstva ali i mlade nezaposlene koji žele da grade svoju karijeru u ovoj industriji. Koliko je ova platforma značajna za same vlasnike restorana, menadžere i sve one koji posluju u HoReCa sektoru, istakli su oni kojima je i namenjena.
Uspešni i poznati bartenderi i vlasnici ugostiteljskih objekata – Juraj Kozma, Rade Hajduković, Boško Prinčevac i Boban Lazarević su svojim primerom ohrabrili mlade da započnu svoje uspešne karijere u svetu ugostiteljstva, ali i da se dodatno edukuju i unaprede svoje veštine.
View this post on Instagram
„Najvažnije u ovom poslu je ljubaznost iznad svega i strpljenje“, kaže Boško Prinčevac, predavač u školi „Barthenders 710“ i suvlasnik trenutno najboljeg gastro bara na Zlatiboru „CentralInn“.
„Mladima bih savetovao da im je potreban jasan cilj, dugoročan plan uz konstantnu edukaciju i onda sigurno dolazite do ispunjenja cilja“, rekao je Boško Prinčevac i istakao da je umesto ulaganja u izgled lokala, uvek bitnije ulaganje u edukaciju osoblja kako bi sve bilo lepše i lakše u poslu.
View this post on Instagram
Rade Hajduković, vlasnik jednog od najpopularnijih barova u Beogradu „Ginger Bar-a“, istakao je da će platforma biti najbolji način za umrežavanje u poslovanju:
„Moje mišljenje je da će platforma HoReCa zajednica najveći uticaj imati kod umrežavanja, svima će nam biti od koristi u tom smislu i nama koji već godinama radimo, ali i onima koji tek žele da se upuste u ovaj divan posao“, rekao je Rade Hajduković i naglasio je i da je vrlo važno što iza platforme stoji neko kredibilan kao što je kompanija Coca-Cola HBC Srbija.
View this post on Instagram
Juraj Kozma, suvlasnik jednog od prvih koktel barova u Beogradu „Kultura Bar“ istakao je da mladi koji žele da im profesija bude u ovoj industriji, moraju da budu dobri domaćini i psiholozi:
“Mladi treba da obrate pažnju na svoje goste, da im pruže podršku, naravno da se ne zaborave znanje i barske veštine.”
Kozma je takođee istakao da nove generacije imaju znanje dostupno na “klik” ali i da je potrebno da prođe period da shvate da iskustvo ne može da se “zipuje”.
View this post on Instagram
Boban Lazarević, vlasnik najpoznatijeg koktel bara u Kragujevcu – „Buenavista“ pohvalio je platformu ističući da je prava stvar što je lansirana i što će omogućiti razmenu iskustava sa ljudima koji rade u ugostiteljstvu.
Platforma HoReCa zajednica vlasnicima objekata u HoReCa sektoru i menadžerima omogućava poslovne pogodnosti u saradnji sa kompanijom Coca-Cola HBC Srbija. Zaposlenima u sektoru ugostiteljstva i ljudima koji traže posao u ovoj oblasti ponudiće relevantna znanja i priliku da razviju i usavrše potrebne veštine kako bi bili konkurentniji na tržištu rada. Ono što je najveći benefit ove platforme je umrežavanje i povezivanje ugostiteljskog sektora u cilju omogućavanja lakše i efikasnije komunikacije 24 sata, 7 dana u nedelji.
U distributivnom centru u Novom Sadu, kompanija CORP JVJV počela je sa obeležavanjem deset godina postojanje brenda Antico Sapore na tržištu Srbije...
pročitaj jošLa Lorraine Bakery Group je jedan od evropskih lidera na tržištu pekarskih proizvoda namenjenih maloprodaji i ugostiteljstvu. Kompanija je prepozna...
pročitaj jošNekad je teško da u jednom danu obavite sve što ste planirali. Vremena je nekako sve manje i uvek nam nedostaje koji sat. Čišćenje oduzima dragocen...
pročitaj još