Mixeri za barmene: Three Cents u Coca-Cola portfoliju
Porodica premium craft mixera Three Cents je odnedavno dostupna HoReCa zajednici u Srbiji. U misiji da bude vodeći 24/7 partner za osveženje, kompa...
pročitaj jošNedavno je lansirana HoReCa zajednica, jedinstvena on line platforma za sve koji posluju u sektoru ugostiteljstva ali i mlade nezaposlene koji žele da grade svoju karijeru u ovoj industriji. Koliko je ova platforma značajna za same vlasnike restorana, menadžere i sve one koji posluju u HoReCa sektoru, istakli su oni kojima je i namenjena.
Uspešni i poznati bartenderi i vlasnici ugostiteljskih objekata – Juraj Kozma, Rade Hajduković, Boško Prinčevac i Boban Lazarević su svojim primerom ohrabrili mlade da započnu svoje uspešne karijere u svetu ugostiteljstva, ali i da se dodatno edukuju i unaprede svoje veštine.
View this post on Instagram
„Najvažnije u ovom poslu je ljubaznost iznad svega i strpljenje“, kaže Boško Prinčevac, predavač u školi „Barthenders 710“ i suvlasnik trenutno najboljeg gastro bara na Zlatiboru „CentralInn“.
„Mladima bih savetovao da im je potreban jasan cilj, dugoročan plan uz konstantnu edukaciju i onda sigurno dolazite do ispunjenja cilja“, rekao je Boško Prinčevac i istakao da je umesto ulaganja u izgled lokala, uvek bitnije ulaganje u edukaciju osoblja kako bi sve bilo lepše i lakše u poslu.
View this post on Instagram
Rade Hajduković, vlasnik jednog od najpopularnijih barova u Beogradu „Ginger Bar-a“, istakao je da će platforma biti najbolji način za umrežavanje u poslovanju:
„Moje mišljenje je da će platforma HoReCa zajednica najveći uticaj imati kod umrežavanja, svima će nam biti od koristi u tom smislu i nama koji već godinama radimo, ali i onima koji tek žele da se upuste u ovaj divan posao“, rekao je Rade Hajduković i naglasio je i da je vrlo važno što iza platforme stoji neko kredibilan kao što je kompanija Coca-Cola HBC Srbija.
View this post on Instagram
Juraj Kozma, suvlasnik jednog od prvih koktel barova u Beogradu „Kultura Bar“ istakao je da mladi koji žele da im profesija bude u ovoj industriji, moraju da budu dobri domaćini i psiholozi:
“Mladi treba da obrate pažnju na svoje goste, da im pruže podršku, naravno da se ne zaborave znanje i barske veštine.”
Kozma je takođee istakao da nove generacije imaju znanje dostupno na “klik” ali i da je potrebno da prođe period da shvate da iskustvo ne može da se “zipuje”.
View this post on Instagram
Boban Lazarević, vlasnik najpoznatijeg koktel bara u Kragujevcu – „Buenavista“ pohvalio je platformu ističući da je prava stvar što je lansirana i što će omogućiti razmenu iskustava sa ljudima koji rade u ugostiteljstvu.
Platforma HoReCa zajednica vlasnicima objekata u HoReCa sektoru i menadžerima omogućava poslovne pogodnosti u saradnji sa kompanijom Coca-Cola HBC Srbija. Zaposlenima u sektoru ugostiteljstva i ljudima koji traže posao u ovoj oblasti ponudiće relevantna znanja i priliku da razviju i usavrše potrebne veštine kako bi bili konkurentniji na tržištu rada. Ono što je najveći benefit ove platforme je umrežavanje i povezivanje ugostiteljskog sektora u cilju omogućavanja lakše i efikasnije komunikacije 24 sata, 7 dana u nedelji.
Generalni menadžer SIRVIS aplikacije, Lazar Živković, pojašnjava kako će ovo inovativno rešenje doneti svežinu i efikasnost u HoReCa sektor. Danas ...
pročitaj jošU današnje vreme gosti restorana, kafića i hotela očekuju mnogo više od same ponude hrane i pića – žele jedinstveno iskustvo koje odražava prepozna...
pročitaj jošUgostitelji su po prirodi posla upućeni na svakodnevne nabavke različite robe, pa im mogućnost online kupovine izuzetno olakšava rad. Umesto odlask...
pročitaj još