
Kecelja, princeza restorana
Svaka branša ima neki detalj koji se često smatra nebitnim, usputnim. I kao u svakoj branši tako i u ovoj, taj detalj je nebitan, ako je kako treba...
pročitaj jošOd samog osnivanja cilj kompanije MCO je da kupcima ponudi kompletna rešenja kupatilske galanterije, potrošnog materijala, sredstava za čišćenje i opreme za održavanje objekata. Ispred kompanije MCO u anketi je uzela učešće komercijalista Tanja Dokmanović kojoj je izuzetno dobro poznata situacija na terenu. Njeno opažanje o stanju u HoReCa sektoru je u potpunosti odraz realnog stanja.
„Svi rade znatno opreznije i maksimalno smanjuju bilo kakva ulaganja. Bez obzira na izuzetno tešku situaciju uspeli smo da nastavimo da radimo i izvučemo najbolje“.
* Proizvod iz vaše palete koji biste izdvojili kao najuspešniji.
U našoj paleti proizvoda posebno bih izdvojila Senzorski dozator autocut ubrusa koji ima mogućnost podešavanja dužine listića na sensor mode ili auto mode. Jedna od njegovih specifičnosti je da može da radi na 4 baterije od 1.5 V ili na struju uz adapter.
* Planovi vaše kompanije za narednu godinu.
U narednoj godini planiramo proširenje postojećeg asortimana i prodajne mreže na teritoriji cele zemlje kao i stručno usavršavanje zaposlenih.
* Koji biste restoran u Srbiji preporučili.
Moja preporuka je splav „Suvenir“ koji se nalazi na Savskom nasipu na Novom Beogradu. Ovo je mesto na koje rado idem kada želim da se opustim i uživam u predivnom pogledu na reku, sa izuzetnim enterijerom i hranom koja predstavlja odličnu kombinaciju naše tradiciolne kuhinje sa grčkom kuhinjom.
Dobro osmišljen jelovnik ne samo da optimizuje troškove i povećava profit, već i unapređuje ukupno iskustvo gostiju u objektu. Pravljenje jelovnika...
pročitaj jošGodina za nama bila je izuzetno dinamična i uspešna za Hygiene Pro Team. Sa ponosom izdvajamo ključne događaje koja su obeležili ovaj period, osim ...
pročitaj jošMETRO je i ove godine bio Gastro partner Food Vision gastro manifestacije, u okviru Wine Vision by Open Balkan. Tokom tri dana, koliko je trajao sa...
pročitaj još