Filip Meter, Spices of The World: Glavnu reč i dalje vodi Kikkoman!
Tradicionalna HoReCa 2025 anketa B2B magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i ...
pročitaj jošZačinite život je internacionalni slogan korporacije „Kikkoman“. Bazira se na principu da Kikkoman ujedinjuje 300 godina staru japansku tradiciju proizvodnje sosa od soje i moderan, zdrav stil života. Naš brend polazi od premise da će potpunim i obogaćenim ukusima svet biti pun radosti prema hrani, što je upravo ono što Kikkoman sos od soje radi.
Veoma je popularan, visoko-cenjen i prirodno fermentisan začin koji obogaćuje kuhinje celog sveta. Upotreba prirodno fermentisanog sosa od soje stvara jedinstveno iskustvo ukusa kao rezultat Umami komponenata koje sadrži.
Kikkoman pomaže ljudima iz celog sveta da začine sreću života i promoviše internacionalnu razmenu gastronomske kulture.
Shodno ovoj filozofiji, Kikkoman proizvodi u svetu su poznati po besprekornom kvalitetu i jedinstvenom ukusu.
Pavel Erankevich je pre dve godine preuzeo poziciju generalnog direktora Carlsberg Srbija grupe, koja obuhvata tržišta Srbije, Bosne i Hercegovine,...
pročitaj jošHoReCa 2025 anketa pruža uvid u kretanja na domaćem tržištu, predviđanja i planove. U tradicionalnoj anketi koja se odnosi na stanje u srpskom HoRe...
pročitaj jošU HoReCa 2025 anketi B2B magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera na...
pročitaj još