13.03.2023 Hoteli

Prva regionalna Hotel Housekeeping Konvencija 30. i 31. marta u Vrnjačkoj Banji

Po prvi put u istoriji naše hotelske industrije, 30. i 31. marta u hotelu Fontana u Vrnjačkoj Banji, u organizaciji „Ambasadora dobre usluge“ i uz podršku Ministarstva turizma i omladine Republike Srbije, održaće se regionalna Hotel Housekeeping Konvencija.

Hotel housekeeping u tehnološkom vortexu

Misija konvencije da se širom otvore kanali regionalne saradnje, da se povežu kolege na istom zadatku i sa istom željom da, unapređujući znanje i praktične veštine, rastu u svojoj profesiji, doprinoseći pritom konkurentnosti, ugledu i poslovnoj uspešnosti svog hotela, ali neizostavno i kvalitetu hotelske ponude u našem regionu, njegovom imidžu i boljoj pozicioniranosti na turističkoj karti sveta.
Zato će fokus konvencije na kvalitetu usluge i zaposlenima – najosetljivijim pitanjima u svim hotelskim kućama, a odvijaće se pod temom Hotel housekeeping u tehnološkom vortexu, koja ukazuje na ozbiljnu brigu o budućnosti hotelske industrije u regionu.
U dinamičnom i zanimljivom dvodnevnom programu, smenjivaće se ugledni profesori hotelijerstva i hotelski konsultanti, gostujući predavači i najbolji praktičari – uspešni generalni menadžeri brendiranih hotela i menadžeri hotelskih domaćinstava, predstavnici prateće privrede iz čitavog regiona…. Ekskluzivno, dobitnica najveće godišnje nagrade za izvrsnost (u kategoriji HH) „J.Willard Marriott Award of Excellence“ biće gostujući predavač na Konvenciji.

Stana Đuran, GM Courtyard by Marriott Belgrade City Center Hotel

Pored toga, organizatori najavljuju predavanje jednog od najzanimljivijih mladih GM-ova, nosioca priznanja “GM godine” (2020-2021), pod brendom “Ambasadori dobre usluge“: Stanu Đuran, GM Courtyard by Marriott Belgrade City Center Hotel. Ona za Marriott korporaciju, o kojoj je sanjala još kao učenica srednje škole, radi već sedam godina, a sve to zahvaljujući ljubavi koju gaji prema svom poslu, velikom trudu i posvećenosti. U korporaciji je prepoznata kao lider koji je u najtežim vremenima za hotelijerstvo uspeo da ostvari izvanredne poslovne rezultate, poštujući kvalitet usluge i – zaposlene. Njen moto je „Zaposleni na prvom mestu“, jer, kako kaže, hotel je bez zaposlenih samo lepa zgrada. U vreme korone, ovaj moto je bio na opasnom ispitu, ali je Stana bila i ostala najveća podrška svojim zaposlenima. Od nje zaista vredi učiti.

Rade Samčević, osnivač & direktor Agencije HT Consulting

Predavač će biti i Rade Samčević, osnivač & direktor Agencije HT Consulting, jedan od naših najuglednijih hotelskih konsultanata u  čiju je poslovnu misiju, kao i misiju Ambasadora, kao najvažnija utkana ideja da kvalitet najpouzdanije obezbeđuje trajanje.

Dejan Pejčinović, GM Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme.

Listu predavača upotpunjuje i Dejan Pejčinović, GM Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme. Ovaj iskusan i uspešan menadžer hotela, lider je s ogromnim znanjem i harizmom vođe, od kojeg se na Konvenciji očekuje otkrivanje velikih tajni industrije. Kao GM koji je u hotelijerstvo ušao pre gotovo 30 godina, u Fruškim termama se hrabro uhvatio ukoštac s izazovima vremena i odgovorne pozicije da bi podržao poslovnu viziju vlasnika. Da je na dobrom putu govore više nego dobri poslovni rezultati, koji su prošle godine krunisani uvođenjem rizorta Fruške terme u jedan od najvećih svetskih hotelskih lanaca – Accor, pod brend Mövenpick.

dr Ljiljana Kosar Univerzitetski profesor

Neupitna je  stručnost i neprocenjivo iskustvo dr Ljiljane Kosar koja će takođe predavati na konvenciji. Profesorka univerziteta, specijalizovana za oblast hotelijerstva, koja je 40 godina posvetila edukaciji studenata i hotelijera kao predavač na Visokoj hotelijerskoj školi, na Beogradskom i Novosadskom univerzitetu, na Univerzitetu Crne Gore i kao saradnik Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu iz Opatije, pri Univerzitetu u Rijeci. Radila je na izradi prvog Pravilnika o kategorizaciji smeštajnih objekata, bila član Komisije za kategorizaciju, učestvovala na brojnim naučnim i stručnim skupovima u zemlji i inostranstvu, a autor je i koautor kapitalnih univerzitetskih udžbenika i monografija iz oblasti hotelijerstva, kao i brojnih naučnih i stručnih radova. Učestvovala je u brojnim obukama za zaposlene u turizmu i hotelijerstvu u svojstvu edukatora, a već 20 godina, od samog osnivanja, učestvuje u svim projektima Ambasadora dobre usluge.

AUTOR: SVETISLAV STOJANOVIĆ

IZVOR: AMBASADORI DOBRE USLUGE

FOTO: AMBASADORI DOBRE USLUGE

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije