Uzbechka – restoran uzbekistanske kuhinje radi na Dedinju
Restoran Uzbechka, prvi restoran uzbekistanske kuhinje u Beogradu, se otvorio na Dedinju. S obzirom da je ovaj restoran počeo kao pekara, prave vrh...
pročitaj jošAnketom je obuhvaćeno 14.494 redovnih posetilaca restorana iz 59 gradova u Srbiji
Pitanje svih pitanja, nakon što su popustile mere kriznog štaba, bilo je hoće li se gosti vratiti u onoj meri i obimu u kojoj su bili prisutni pre nego što nas je zadesila pandemija. Ugostitelji su se potrudili da spremni dočekaju ponovno otvaranje i svako od njih pojedinačno već zna situaciju u svom objektu. No, mi smo želeli da sagledamo što veću sliku i damo vam što više korisnih informacija o ponašanju gostiju u narednom periodu. Kakve su im namere, želje, primedbe, razlozi posete, a pre svega u kojoj meri će i dalje posećivati restorane. Uz veliku pomoć agencije Kono.bar, anketom je obuhvaćeno 14.494 ispitanika, redovnih posetilaca restorana. U anketi su učestvovali gosti iz 372 ugostiteljska objekta iz 59 opština u Srbiji.
Zaključke ćete sami izvući, a možda najvažniji leže u činjenici da će gotovo polovina redovnih gostiju i dalje nastaviti da posećuje restorane, malo više od četvrtine njih će više, a petina njih manje uživati u restoranskom ambijentu. Da će redovni gosti i dalje biti okosnica prihoda svakog objekta kaže nam podatak da gotovo polovina anketiranih posećuje restorane više od osam puta mesečno, dok njih 22,74% to praktikuje tri do osam puta mesečno.
Glavna smernica svim ugostiteljima i dalje je kvalitet hrane i usluga, što navodi 53,75% redovnih gostiju, jer je za veliku većinu glavni razlog posete restoranu – uživanje u hrani.
1. Koliko posećujete restorane u odnosu na period pre pandemije?
a) Isto 45,57%
b) Više 26,90%
c) Manje 20,24%
d Daleko manje 7,28%
2. Koliko često posećujete restorane
a) Veoma često (više od 8 puta mesečno) 48,19%
b) Često (3-8 puta mesečno) 22,74%
c) Retko (1-3 puta mesečno) 20,90%
d) Ne posećujem restorane 8,17%
3. Koji su vaši razlozi posete restoranu?
a) Uživanje u hrani 50,87%
b) Ugođaj sa prijateljima 26,57%
c) Uživanje sa partnerom 9,66%
d) Porodično uživanje 6,79%
e) Uživanje u kvalitetnom vinu 3,56%
f) Poslovni ručkovi i večere 1,29%
g) Proslave 1,25%
4. Vaš omiljeni tip restorana?
a) Ne utiče na odluku da odem u restoran 32,27%
b) Domaća kuhinja 29,03%
c) Italijanska kuhinja 22,12%
d) Internacionalna kuhinja 9,56%
e) Kineska kuhinja 6,57%
5. Šta je presudno da ponovo posetite određeni restoran?
a) Kvalitet hrane i usluga 53,75%
b) Ambijent 16,77%
c) Cena 15,86%
d) Higijena prostora i osoblja 5,54%
e) Veličina porcije 4,07%
f) Blizina vašoj adresi stanovanja 4,00%
6. Da li ste spremni zbog kvaliteta restorana da čekate rezervaciju više od nedelju dana?
a) Da 32,59%
b) Ne 67,41%
7. Da li ste spremni zbog kvaliteta restorana da otputujete u drugi grad?
a) Ne 33,09%
b) Da 66,91%
8. Koliko ćete u budućnosti koristiti dostavu hrane?
a) Ne koristim dostavu hrane 36,42%
b) Isto 33,49%
c) Više 24,00%
d Manje 6,09%
9. Šta bi vas privuklo da više posećujete restorane?
a) Smanjenje cena uz manje porcije 18,33%
b) Ista cena uz veće porcije 28,06%
c) Ne utiče na moju odluku 53,61%
U Srbiji postoje dve privredne oblasti koje svrstavamo u sezonske. Na prvom mestu je ugostiteljstvo, na drugom građevina. Ugostitelji su u potrazi ...
pročitaj jošNe smemo dozvoliti da u zaborav padnu tradicionalna jela u kojima su uživali naši stari, mnogo pre otvaranja prve kafane u Srbiji. Da bi potpomogli...
pročitaj jošMesto od kog nikada niste videli neobičnije, a ni lepše. Već na prilasku ovom objektu smeštenom usred šume, ispod Batinskog mosta, gde Dunav mirno ...
pročitaj još