Uzbechka – restoran uzbekistanske kuhinje radi na Dedinju
Restoran Uzbechka, prvi restoran uzbekistanske kuhinje u Beogradu, se otvorio na Dedinju. S obzirom da je ovaj restoran počeo kao pekara, prave vrh...
pročitaj jošAnketom je obuhvaćeno 14.494 redovnih posetilaca restorana iz 59 gradova u Srbiji
Pitanje svih pitanja, nakon što su popustile mere kriznog štaba, bilo je hoće li se gosti vratiti u onoj meri i obimu u kojoj su bili prisutni pre nego što nas je zadesila pandemija. Ugostitelji su se potrudili da spremni dočekaju ponovno otvaranje i svako od njih pojedinačno već zna situaciju u svom objektu. No, mi smo želeli da sagledamo što veću sliku i damo vam što više korisnih informacija o ponašanju gostiju u narednom periodu. Kakve su im namere, želje, primedbe, razlozi posete, a pre svega u kojoj meri će i dalje posećivati restorane. Uz veliku pomoć agencije Kono.bar, anketom je obuhvaćeno 14.494 ispitanika, redovnih posetilaca restorana. U anketi su učestvovali gosti iz 372 ugostiteljska objekta iz 59 opština u Srbiji.
Zaključke ćete sami izvući, a možda najvažniji leže u činjenici da će gotovo polovina redovnih gostiju i dalje nastaviti da posećuje restorane, malo više od četvrtine njih će više, a petina njih manje uživati u restoranskom ambijentu. Da će redovni gosti i dalje biti okosnica prihoda svakog objekta kaže nam podatak da gotovo polovina anketiranih posećuje restorane više od osam puta mesečno, dok njih 22,74% to praktikuje tri do osam puta mesečno.
Glavna smernica svim ugostiteljima i dalje je kvalitet hrane i usluga, što navodi 53,75% redovnih gostiju, jer je za veliku većinu glavni razlog posete restoranu – uživanje u hrani.
1. Koliko posećujete restorane u odnosu na period pre pandemije?
a) Isto 45,57%
b) Više 26,90%
c) Manje 20,24%
d Daleko manje 7,28%
2. Koliko često posećujete restorane
a) Veoma često (više od 8 puta mesečno) 48,19%
b) Često (3-8 puta mesečno) 22,74%
c) Retko (1-3 puta mesečno) 20,90%
d) Ne posećujem restorane 8,17%
3. Koji su vaši razlozi posete restoranu?
a) Uživanje u hrani 50,87%
b) Ugođaj sa prijateljima 26,57%
c) Uživanje sa partnerom 9,66%
d) Porodično uživanje 6,79%
e) Uživanje u kvalitetnom vinu 3,56%
f) Poslovni ručkovi i večere 1,29%
g) Proslave 1,25%
4. Vaš omiljeni tip restorana?
a) Ne utiče na odluku da odem u restoran 32,27%
b) Domaća kuhinja 29,03%
c) Italijanska kuhinja 22,12%
d) Internacionalna kuhinja 9,56%
e) Kineska kuhinja 6,57%
5. Šta je presudno da ponovo posetite određeni restoran?
a) Kvalitet hrane i usluga 53,75%
b) Ambijent 16,77%
c) Cena 15,86%
d) Higijena prostora i osoblja 5,54%
e) Veličina porcije 4,07%
f) Blizina vašoj adresi stanovanja 4,00%
6. Da li ste spremni zbog kvaliteta restorana da čekate rezervaciju više od nedelju dana?
a) Da 32,59%
b) Ne 67,41%
7. Da li ste spremni zbog kvaliteta restorana da otputujete u drugi grad?
a) Ne 33,09%
b) Da 66,91%
8. Koliko ćete u budućnosti koristiti dostavu hrane?
a) Ne koristim dostavu hrane 36,42%
b) Isto 33,49%
c) Više 24,00%
d Manje 6,09%
9. Šta bi vas privuklo da više posećujete restorane?
a) Smanjenje cena uz manje porcije 18,33%
b) Ista cena uz veće porcije 28,06%
c) Ne utiče na moju odluku 53,61%
Tradicionala 2025 je izbor za najbolje restorane u Srbiji koji služe autentična i tradicionalna jela. Svako ko je bar jednom imao prilike da pročit...
pročitaj jošPriznati restoran Kibe Mahala, na iznenađenje mnogih Sarajlija, odnedavno na meniju ima jagnjetinu, bogato ukrašenu zlatnim listićima. Istina je...
pročitaj jošSvako ko je bar jednom imao prilike da pročita magazin Cafe Bar & Restoran, zna da pratimo sve što se dešava u svetskoj i domaćoj gastronomiji....
pročitaj još