
Najskuplji koktel na svetu je nova lekcija iz luksuznog ugostiteljstva
U prestižnom hotelu NAHATÉ Dubai, luksuzna scena ugostiteljstva podignuta je na novu, gotovo nepojmljivu visinu. U partnerstvu sa čuvenom francusko...
pročitaj jošU svetu ugostiteljstva, gde su kvalitet usluge i ukupni utisak gosta na prvom mestu, komunikacija često ostaje nevidljiv, a ipak najznačajniji alat svakog uspešnog poslovanja. Nije reč samo o ljubaznom pozdravu ili efikasnoj porudžbini, već o načinu na koji se stvara odnos poverenja, emocije i lojalnosti.
Kada ugostitelj iskreno, neposredno i s entuzijazmom govori o svom poslu, to nije samo brendiranje, to je izgradnja zajednice. Komunikacija nije ekstra dodatak poslovnoj strategiji, već njen temelj. Svaka izgovorena rečenica, svaki osmeh ili objava na društvenim mrežama jeste prilika da se kreira utisak koji se neće zaboraviti.
Danas gosti ne biraju samo ukus hrane i pića; biraju ličnosti iza brenda, vrednosti koje prepoznaju i atmosferu u kojoj žele da borave. U tom smislu, način na koji ugostitelj komunicira, bilo interno s timom, bilo eksterno s gostima i publikom, može biti presudan faktor u razlikovanju između prosečnog i nezaboravnog ugostiteljskog mesta.
Zato je važno da svaka komunikacija bude autentična, transparentna i sa stavom. Jer ludi ne kupuju samo uslugu, oni kupuju priču, energiju i pristup. A to je nešto što se ne može odglumiti, to se živi.
U eri kada gosti donose odluke na osnovu doživljaja, komunikacija postaje strateški resurs, ne samo veština. Zato je ključno da ugostitelji svesno oblikuju poruke koje šalju, bilo kroz osoblje, online prisustvo ili svakodnevnu interakciju.
CaféBar & Restoran Linkedin, Facebook i Instagram 📲 pratite nas za informacije i dešavanja u HoReCa sektoru
Ana Roš, čiji restoran Hiša Franko nosi tri Michelinove zvezdice, uskoro otvara nov restoran. Naime, krajem 2025. godine, u partnerstvu s Valamar h...
pročitaj jošSvaki novi projekat koji izađe iz kuhinje chefa Vanje Puškara i tima koji je okupljen pod kapom projekta New Balkan Cuisine izaziva pažnju profesio...
pročitaj jošKafana pod lozom 78 - lepo ime za jednu kafanu, što bi znalci rekli „Pogođeno ime!“ Ponekad dobro ime ume da pogodi više asocijacija od silnih reče...
pročitaj još