Predstavljamo Vam: Novi broj magazina Cafe Bar & Restoran
Pred vama je novembarski broj magazina Cafe Bar & Restoran, a u njemu vam donosi najsvežije vesti, intervjue i ostale teme iz HoReCa sektora, g...
pročitaj jošMonin, najpoznatiji proizvođač sirupa, likera i drugih dodataka za koktele, lansirao je originalnu novu seriju koktela sa temeljnim supama.
Iz Monina kažu da žele ponuditi “ukusnu alternativu klasičnim slatkim sezonskim pićima”, piše magazin Drinks Business.
Moninov direktor za inovacije Michael Moberly predstavio je četiri twista na klasične koktele.
“Korišćenje temeljne supe ili drugih slanih elemenata u koktelima omogućuje nam da gostu ponudimo potpuno neočekivano iskustvo i istraživanje novih ukusa. Izvrsna pića mogu se napraviti od toliko mnogo sastojaka, samo se morate pažljivo odnositi prema njima”, rekao je.
Monin predlaže nekoliko koktela. Vegetable Stock Lemon Drop je sveži koktel koji kombinuje limun sa supom od povrća. Broth Fashioned bazira se na supi i burbonu. Tom Kah Gai Brothtail je koktel inspiriran tajlandskom supom, sa kokosom, limunskom travom i pilećom supom. Dirty Broth Tini je neobični martini u kojem je salamuri od maslina dodato malo ljute čorbe.
PROČITAJTE JOŠ! Top 50 najprodavanih koktela u 2022. godini
Monin je početkom godine, pre ovih supa-koktela, lansirao Summer Cooler, sa supom od pilećih kostiju, ananasa, krastavaca, limuna, mente i votke, i Savory Orange Basil sa supom od pilećih kostiju, pomorandžom, paradajzom, bosiljkom, kokosovim mlekom i votkom. Barmeni kažu da nije baš jednostavno napraviti balansirani i dobar koktel sa slanim supama jer je tek nekoliko destilata pogodno za njih. Najlakše ih je raditi sa votkom, suvim šerijem i viskijem, ali treba računati na neograničenu spremnost miksologa da eksperimentišu i istražuju dok ne nađu i druga originalna rešenja. Ove zime je supa na šanku, zasad samo u Americi.
Barcaffè Espresso ponovo je ostvario izvanredan uspeh na prestižnom takmičenju International Coffee Tasting 2024, osvojivši dve zlatne medalje u ko...
pročitaj jošEstonski somelijer Mikk Parre je pobednik takmičenja ASI Best Sommelier of Europe, Africa & Middle East. Drugo mesto je osvojila francuska takm...
pročitaj jošNikola Gregec, trade marketing menadžer u kompaniji Carlsberg, nam je otkrio koje su ključne strategije za promociju brenda. Nikola Gregec je još t...
pročitaj još