Mayrex jača lance nabavke i logistiku za HoReCa sektor
Firma Mayrex d.o.o. posluje od 1993. godine, sa sedištem u Batajnici i do dana današnjeg struktura i vizija ove porodične firme je ostala ista. Ma...
pročitaj jošU tradicionalnoj anketi magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi u okviru domaćeg HoReCa sektora o situaciji i zbivanjima na tržištu. Do kraja decembra imaćete priliku da saznate šta najbolji među najboljima misle o kretanjima na tržištu, predviđanjima i daljim planovima u poslovanju.
Direktor HoReCa – Atlantic Brands, Dragoljub Radojičić stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
“Tržište je bilo izloženo velikim izazovima. Problem sa radnom snagom je akutan. Dobavljači su amortizovali nedaće, ali troškovi poslovanja su porasli za skoro 30%! Ipak, sa ponosom mogu da kažem da HoReCa živi! Predlažem vlasnicima objekata da pažljivo rade analize troškova, kalkulacije profitnih marži, smišljeno profilišu svoje lokale i nude kvalitet. Znate kako kažu: Teška vremena stvaraju jake ljude. To je HoReCa!”.
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
Uvek je neko u boljoj formi od ostalih; uvek je neko zvezda, neko golgeter, neko najkorisniji igrač. Ove godine zvezda “na terenu” bila je naša Cockta, prvo gazirano piće naših prostora koje je dobilo novu mladost. Tu je i jedinstvena Cedevita, ceo program Rauch sokova čiji smo distributeri za Srbiju, ali kao “MVP” igrača izdvojio bih Barcaffe espresso, sa direktnim prisustvom u preko 2.000 objekata i sa preko 80.000 popijenih šoljica svakog dana.
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
Atlantic Brands je prepoznat kao dobavljač na koga možeš da se osloniš; sistem poručivanja robe i isporuke precizan je i transparentan. Aktivacije se planiraju unapred i na vreme. Servis opreme je redovan i kvalitetan. U planu su noviteti u portfoliju, ali i radionice i obuke za zaposlene u HoReCa sektoru. Nije prodaja samo posao da bismo ga radili, mi kupcima ne prodajemo, već pomažemo u kupovini i jednostavno gajimo ljude da vole to što rade. A mi to radimo na svoj način.
OVDE saznajte o kretanjima na HoReCa tržištu i predviđanjima za 2024. godinu
Barcaffè Espresso ponovo je ostvario izvanredan uspeh na prestižnom takmičenju International Coffee Tasting 2024, osvojivši dve zlatne medalje u ko...
pročitaj jošNa koji način da se ugostiteljski sektor HoReCa u Srbiji izbori sa izazovima dinamičnog tržišta, kako da privuče adekvatnu radnu snagu i prilagodi ...
pročitaj jošKompanija METRO Cash & Carry Srbija otvorila je novi logističko-distributivni centar u Dobanovcima, koji se prostire na 15.000 m², ima četiri t...
pročitaj još